(tenminste haar moeder werd vorig jaar bestempeld als Grai met de opmerking: "En ze vererfd het overduidelijk door." Waarbij Fayette dus naast Lowara stond te wachten).
Ook meer duidelijkheid volgend jaar op de keuring
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hahaha.Leonoor schreef:Annick, Damian is duidelijk een Vanner, een beetje lang neus heeft hij nu nog wel, maar hoe is dat over een jaartje of 2?
Baggio is ook een Vanner, Dewi een Grai
Flet heeft bijvoorbeeld tot voor een half jaar geleden altijd een heel erg slank en smal hoofdje gehad. Maar sinds een paar maanden is dat ook aan het verdwijnen en begint ze langzaamaan zo'n echte brede Tinkerhoofd te krijgen. Damian is nog jong en dan kun je er nog weinig aan zien of vertellen. Nog een jaar of 2 geduld en dan wordt vast wel duidelijk tot welk type hij uiteindelijk gaat horen
Spix heeft trouwens ook een vrij lang hoofd vind ik. Heb ik meer om te aaien
.... die knul van me springt bijna uit z'n voegen! Die is zo enorm aan het opschieten ... Daaaaag droom van een klein tinkertje ... Welkom bink
Ze zitten dus 16 dagen uitéén kwa geboortedatum 
dus kies je eentje die volgens de verkoper 140 a 145 cm zal worden ... oeps, dan is het ineens 150 cm ... en 155 cm ... en enkele weken terug werd het al 160 ... pfffff 10 cm moet ook kunnen, dus zou wel 's tegen de 170 kunnen zijn ook .... HEEEEEEEEELP ... krijg ik supertink in de plaats
(hoe kom ik daar ooit boven op?????? Ben zo stijf als een strijkplank, kom bijna op men klein fjordje niet
)