haha ik wil ook gaan starten met mijn fjord, maar ga pas na 1 januari startkaart aanvragen omdat ik anders betaal voor nog maar 3(?) maanden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha ik wil ook gaan starten met mijn fjord, maar ga pas na 1 januari startkaart aanvragen omdat ik anders betaal voor nog maar 3(?) maanden
freyafreak schreef:kan je ook een startkaart aanvragen zonder dat je op een ponyclub zit?
hil5500 schreef:freyafreak schreef:kan je ook een startkaart aanvragen zonder dat je op een ponyclub zit?
nou staat je paard thuis? Want een ponyclub of stal die ingeschreven staat bij KNHS kan je alleen aanmelden voor een startkaart:) dus eigelijk heb je het wel nodig. Maar dat weet ik ook niet 100 procent zeker. Ik zou het even na vragen:j
er staat een ponyclub 5 minuten stappen van mijn huis xd maar daar kan je ook niet rijdend lid worden dat ga ik dan doen. Want ik krijg al les thuis
ga ik denk ik in Januari starten

marjan1986 schreef:das volgens mij gewoon 't zelfde als niet rijdend lid bij een vereniging, die wel lessen geven, Ben zelf lid bij de waddenruiters. Organiseren wel wedstrijden maar geven geen lessen. Je zit wel als jij bv in rotterdam woont en je bent dus lid bij zo'n vereniging als Amber in limburg, dat als je dressuur of spring kringwedstrijden wilt rijden dat je die dan in de regio limburg moet rijden. Elke vereniging hoort bij een bepaalde kring. Teminste dat Weet ik nog van paar jaar geleden. Kan veranderd zijn.
. Nu wil ik dat niet, dus voor mij maakte dat niet uit. Ik wilde lid zijn van een Fjorden vereniging
. 

(60-80)