Ik koop daar niks meer daarvoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sofiexx schreef:Jelleee schreef:Ik wil al heel lang een bruin leren halster met een klipje aan de zijkant (kaak), maat mini shetland, helaas nog nergens gevonden. Wel zonder klipje bij de kaak, maar dat zoek ik niet.
zonder klipje op de kaak is heeeel irritant:S maar dat is vaak bij veulenhalstertjes. en anders wordt dat klipje vaak te groot!

Gytrash24 schreef:Op het moment op zoek naar een schofstuk. Het karretje ( 2 zit sulky) is al onderweg mijn lieve vader heeft gezegt dat hij dat voor mij zal regelen. Echt zo gaaf.
En dan wordt het trainen trainen trainen tot Cupido klaar voor de kar is. Hij doet het al zo goed zelfs zonder het missende schofstukhij vindt het prachtig
uhm... dan tja als ik et geld er voor heb zou ik nog
een mexicaans hoofdstel, rio rood dekje met gevlochten randje, een wit dekje en misschien later een 4 zit kar voor Cupido dat of een grotere kar als Cupido wel een maatje krijgDan kunnen ze samen voor de kar misschien O.o zou ook awesome zijn. Maar goed eerst Cupido ^^
eindelijk. omg ik word echt een shet spullen hamsteraar.Serina_Kay schreef:liespower94 schreef:Lederen producten van Agradi zijn zoooo af te raden!
Ik koop daar niks meer daarvoor
zijn die echt zoo slecht? ik heb er eigenlijk nog nooit iets gekocht
Vriendin van mij heeft meerdere malen tuig van Agradi gekocht en die had het weer niet. Maar ik weet niet welke maat dat geweest is. Ik dacht dat haar paard Full was maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
hanmarlucky schreef:ik zoek nog een fel rood veulen halstertje voor mijn shettie (met halstertouw)

xSCWx schreef:Ik wil een concourswagen waar je met z'n 2en op kan, en waarvan de bokhoogte ong. 1m is. Werkelijk onvindbaar!