Blijft deze 3 jarig ruin van Wynton zo klein?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:39

Dan zal die van mij wel een uitzondering zijn. Hij is met 4 geruind, met 5 en een half was hij 1.73(Oktober), een half jaar later is hij 1.76(Februari), toevallig van de week nog gemeten. Het heeft helaas wel enige problemen met zich meegebracht. Rugklachten, schieffel omdat hij niet meer wist waar hij zijn poten moest laten.....

@TS: Als je zelf al 1.80 bent, zou ik de gok niet nemen. Het kan natuurlijk zijn dat hij nog een behoorlijk stuk groeit, maar denk dat je idd blij mag zijn als hij de 1.65 haalt. Met jou lengte denk ik echt dat het plaatje dan niet klopt. Zeker in de dressuur.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:40

Mag dan wel niet zo'n grote zijn, je kunt altijd de gok nemen. Als hij over twee jaar niet voldoende gegroeid is dan heb je er misschien wel veel tijd ingestopt maar heb je wel een dier wat zijn geld (afhankelijk wat je nu moet betalen) weer opbrengt. Hij is echt leuk.

I_S_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 18:50

De "eigenaar" van dit paard meld zich.

Geen probleem dat er hier om gevraagt word ;) Het is inderdaad een erg leuk paard. Voor eventueel geintereseerde, hij word zaterdag, samen met zijn vriendinnetje geveild ter executie.

voor meer informatie verwijs ik jullie naar de onze website! (zie onderschrift) :)

Zelf helaas geen tijd voor dit leuke paard anders had ik zelf de gok wel gewaagt...

NatasjavE

Re: Blijft deze 3 jarig ruin van Wynton zo klein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:07

Oh wat leuk. Daar staat mijn jaarling op stal. Dan weet ik wel welke het is. Das inderdaad een leuk dier

Otje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:11

Hey wat leuk, een "oud" opfokmaatje van mijn Envy! Tja, hij zal ongetwijfeld nog wel wat groeien, maar als jij 180 bent heb je minimaal een paard van 165 nodig denk ik. Of hij nog 5 cm gaat groeien... hij ziet er overigens goed uit zeg!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:34

ik denk dat deze jonge ook nog echt de breedte in moet gaan hij is nu echt puppy.
ik zou het wel durven als alles mij aansprak

Levita30

Re: Blijft deze 3 jarig ruin van Wynton zo klein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 12:49

Het is hem niet geworden.....
uitkijken naar en wat grotere.

Bedankt allemaal voor de reacties, jullie hebben me goed aan het denken gezet!!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 13:43

Levita30 schreef:
Jullie hebben wel gelijk......

Ik vind het persoonlijk niet erg. Maar zelf ben ik wel 1.80 m maar weeg 70 kg. Zelf heb ik geen moeite met het rijden van kleinere paarden. Momenteel rij ik een merrie van 1.64 m in het Z. Maar zij toont juist wat groter.

Met jouw lengte zou ik niet meer blijven twijfelen over een 3 jarige ruin van 1.60m.
Jij hebt eerder een paard van dik 1.70m. nodig, en dat gaat deze niet halen. Al groeit ie wellicht de komende 3 jaar nog door, voor het plaatje met jou zal hij altijd te klein blijven.