Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
iemand al een verslag
)
. veelal gezonken in de rug, een aantal heel goed bewegende veulens met veel veer en een goede galop. over het algemeen bewogen ze goed en een enkele vond ik van achter te slap.
maar ben ook benieuwd naar jullie reacties. Op KWPN de beoordelingen ook even gelezen. Veulens van Astrix vielen best tegen volgens mij. Hij stond voor dit jaar op ons lijstje maar denk dat ik geen spijt heb dat hij het niet is geworden....... essiesilly schreef:meen je dat nou serieus art uma... grote koppen?! nou volgens mij had ik dan een verkeerde bril op maar ik vond het echt hoofden met veel uitstraling!! en de meesten hadden maat zat. ze hadden zeker wat meer afdruk in het draven mogen hebben maar ja dat kan je verwachten als je voor een contango kiest..
, maar je kunt straks de video's vergelijken (hier de link van Citango https://vimeo.com/4377600 die van Don Tango komt later)essiesilly schreef:Front was best mooi, blijkbaar kunnen we over de hoofden twistenik was bij don tango:)
wat ik ervan vond (gewoon mijn mening he)
veulens met mooi front en mooie koppies. veelal gezonken in de rug, een aantal heel goed bewegende veulens met veel veer en een goede galop. over het algemeen bewogen ze goed en een enkele vond ik van achter te slap.
de meesten hadden genoeg maat, een enkele klein. vond er ook veel kleine moeders tussen zitten.
dus... het kwakkie mag in m n merrie blijven zitten![]()
![]()
, gezonken in de rug vond ik ook wel (met een enkele overbouwd), maar dat is misschien ook het " groei" moment. Frenka schreef:Bedankt voor de toelichting en filmpjes.
Chagall veulens spreken mij ook het meeste aan van het filmmateriaal gezien. Ook een erg mooi rapport. Waar ik wel benieuwd naar ben, is naar de hoefstanden van die veulens. Weet iemand dat?