Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FeeY schreef:R.X. schreef:FeeY is dat alleen als het paard gekeurd is?
Bedenk wel dat het dier binnen een jaar een blessure krijgt wat hij voor de verkoop al had, deze altijd terug genomen moet worden door de oude eigenaar.
Ik vraag dat hierom.
R.X. @ [VVDD] Ben zo stom geweest, weer niet naar mijn verstand geluisterd
De beste tip: Keur altijd je paard bij aanschaf, regel het met de verkoper zo. Indien het paard is goed gekeurd zijn de kosten voor jou.
Mocht het worden afgekeurd zijn de kosten voor de verkoper.Door zo'n keuring kan je inderdaad een hoop narigheid voorkomen!
Sandrina schreef:FeeY schreef:De beste tip: Keur altijd je paard bij aanschaf, regel het met de verkoper zo. Indien het paard is goed gekeurd zijn de kosten voor jou.
Mocht het worden afgekeurd zijn de kosten voor de verkoper.Door zo'n keuring kan je inderdaad een hoop narigheid voorkomen!
Dat had je gedroomd! Dat is een ongeschreven regel en moet je eerst bespreken met de verkoper!
MIjn tip: als verkoper zegt als VA het paard geen aankoopadvies geeft (want DAT is het) hij de kosten van de keuring niet wil betalen; PAARD LATEN STAAN!!!!
Dan weet ie al dat er iets niet goed is aan 't paard.
Is verkoper bereid de kosten te betalen, kan je doorgaan in het keuren. Dan zullen er een geen rare dingen uit de keuring te komen
Dus dat is echt niet in alle gevallen zo. Zij is trouwens goedgekeurd.