Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gitje65 schreef:Staart tot op de grond voor een jaarling lijkt me stug; ik schat haar zeker ouder, dus kan ook zeker drachtig zijn. Dat hoef je heel lang niet te zien dat ze drachtig is, zeker bij een shet. Trouwens leuk beessie en lijkt idd fijn gebouwd!
_Koreano__x_ schreef:het was geen €25,- (was het maar waar). Ik heb haar nog €200,- betaald en ik heb nog geen paspoort erbijmaar ik kon haar echt niet laten staan. er stonden er een 20-tal en ik moest er eentje naar huis halen.
ik maak meteen een foto hoe ze er nu uitziet. Hopelijk vinden jullie haar ook zo mooi als ik
. Zo'n pony word normaal gratis weggegeven. Maar toch vind ik het super dat je dat hebt gedaan._Koreano__x_ schreef:deze foto heb ik net getrokken. (lekker in het stro gerold) maar dus iets donkerder. Je kan wel al zien dat ze al flink is opgeknapt ...
[ Afbeelding ]
@Lotus83: je had ze moeten zien.. ik ben in tranen uitgebarsten en in dit stomme land kan je daar niets aan doen![]()
@Ariebren: we hebben haar bijna meteen ontwormd dus normaal is dat probleem in orde.
doe je daar geen slecht mee ? ontwormen als ze zwanger zijn ??