[TI] ICS premiekeuring Gersloot 16 september

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 14:48

Er zijn mooie premies behaald hoorde ik +:)+
En nog een 5e deelnemer :D

Berdien, van harte gefeliciteerd met de behaalde punten *\o/*

Berdien

Re: ICS premiekeuring Gersloot 16 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 15:20

Dankjewel!

Flynn heeft een eerste premie gekregen met 145 punten en is reserve dagkampioen geworden!!! Nu in de auto naar huis, verslag volgt!

aricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 19:38

Gefeliciteerd Berdien !

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 19:40

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten!! (Als er buiten Berdien nog meer bokkers zijn, anders alleen Berdien :') ) Stond een mooi stukje kwaliteit, al was het een klein clubje :+ Prachtige merrie ook, die dagkampioen <3 En die zwarte vond ik persoonlijk ook gaaf!

Heb heel wat foto's gemaakt, eens zien een deze dagen wat ervan geworden is, camera houdt niet zo van binnen, ook niet van beweging, en zat ook nog achter glas :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 22:28

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X4FS4AZK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KDRHAIS8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZZXR3JQ4.jpg

Afbeelding

TROTS!!!! *\%/*

Flynn liep zó de trailer op vanochtend +:)+ Was om kwart voor tien op stal, wilde nog ruimte hebben om hem te wassen. Was gelukkig niet nodig, hij was nog mooi schoon. Gevoerd en laten grazen en om 11 uur geladen. Hop naar Gersloot. Daar waren we om 12 uur, waar ze ons vertelden dat de keurmeesters er om half 1 zouden zijn. Gelukkig was er gras, en omdat Flynn de nacht in de bak met wat hooi heeft doorgebracht was hij een zoet, hongerig ventje :')

Toen de keurmeesters er waren ons geregistreerd en toen mochten we de bak in. Er was een last-minute inschrijving, een Tinkerruin van de manege. De andere drie waren merries. Zij werden gekeurd, terwijl ik met Flynn en Carolien in de bak wachtte. Toen waren we aan de beurt! :):)
Flynn wilde niet vierkant staan :roll: en toen hij eindelijk goed stond ging hij zijn achterbenen aan elkaar schuren :x |o Maar ze vonden hem wel heel braaf. Rondje gestapt en daarna rondje gedraafd. Moesten we nóg een rondje! En Flynn ging HARD :') Dus ik volledig buiten adem na twee rondjes door de bak scheuren. De andere ruin ging daarna. Toen werden alle individuele punten voorgelezen, maar niet het totale aantal punten. Merries werden geplaatst, toen mochten wij. Flynn was eerste met een eerste premie *\o/* Ererondje gescheurd :') en toen mochten we op voor het dagkampioenschap!
Schijnbaar hadden wij en een andere merrie een gelijk aantal punten, dus begon het feest weer opnieuw. Stappen en weer draven. Ondertussen had ik het WARM :') en dat is ook wel te zien op de foto's vrees ik. Flynn draafde toen wel heel fijn. Ze vonden hem érg mooi, en zeker voor zo'n grote Tinker erg goed qua verhouding en in het type staand. Trots 8-) maar aangezien die merrie meer sokken had (en ze dat zwaarder vonden wegen, ook gezien rasstandaard en wat ze wilden zien) won die. We waren reserve dagkampioen! Dus hup, een ererondje. Flynn zag de lol er ondertussen van in dus die showde (met mij hijgend erachteraan _O- ) door de bak.

Toen mochten we EINDELIJK de bak uit, hoofdstel uit en de papieren opgehaald. Felicitaties van ouders en familie in ontvangst genomen en nog even een broodje gegeten en een kop koffie achterover geslagen. Toen Flynn weer ingeladen (de braverd liep er weer zo op) en naar huis. We waren alledrie doodop. Flynn direct bij de wei afgeladen en in de wei gedrukt, naar stal gegaan om alles op te ruimen en schoon te maken. Daar nog een kop koffie gedronken en toen naar huis.

Heb zelf geen foto's gemaakt, ik had een paard vast :+ Maar Carolien, Lotte, mijn paps en de mensen van het stamboek hebben ons veelvuldig gefotografeerd.

Al met al ben ik ZO TROTS op Flynn. Hij heeft een hoge eerste premie, werd geroemd om zijn looks en hij was zo verschríkkelijk braaf. Echt een kanjer. Eerste keer in een binnenbak, vreemde paarden, gekke dingen doen, aangeraakt worden door vreemden en dan ook nog twee keer op de trailer. Wat een wereldpaard. Ik moest wel in zijn zicht blijven, anders werd hij wat onrustig. Maar zolang Carolien hem vast hield was het goed.

Had ik al gezegd dat ik trots op hem ben? :D Publiek bedankt voor de morele steun en Carolien bedankt voor het rijden, het supporten, de foto's, het vasthouden van Flynn en het gedeeld opperfanschap :D

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 22:36

Ik vond het helemaal geweldig en een super resultaat,maar stiekum had ik dat ook wel verwacht van Flynn,ben trots op hem! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:41

Kwalitatief gezien zijn het geen hoogstandjes, maar dat was te verwachten met een compactcameraatje in deze omstandigheden.
Maar hier een paar uit mijn selectie van zo'n 150 foto's := (Waarvan groot deel niet scherp)

Te beginnen maar even met de kampioensmerrie.
Afbeelding

En Flynn uiteraard. Als er nog meer deelnemers op bokt zitten, let me know!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moet wel zeggen Berdien en Carolien, je kon duidelijk zien dat jullie het voorbrengen eerder hadden gezien :j Helaas bij meerdere paarden het idee gehad dat ze op tempo van uit de wei halen liepen, in plaats van in een keuringsring, erg jammer, dat heeft ongetwijfeld punten gekost. Flynn liep tenminste lekker op tempo :) Jij en de kampioensmerrie waren ook de enige die een tweede voorbrenger met longeerzweep erachter bij zich hadden.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:42

Berdien, knappe Flynn en mooi resultaat! Super!

Hoe heeft Aoifa het gedaan?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:43

Was dat de andere bruinbonte?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 00:02

Ff zoeken, maar dus idd de bruinbonte merrie? Dan had ze 144 punten :) Was samen met een zwarte merrie? Sectie C, wat kleiner paardje dus, ook 144 punten. Kampioensmerrie en Flynn beiden 145 punten, en de Tinkerruin daar van stal 142 punten meen ik, in ieder geval een 2e premie. Jury dacht dat als hij iets meer zou uitzwaren dat hij zeker potentie had voor meer, alleen diertje is al 8, dus ik vraag me af of dat nog zal gebeuren?

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 00:34

Gefeliciteerd Berdien!
Ja Aiofa is een bruinbonte merrie, dochter van Drum en bruine merrie Mabel VvC

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 07:20

Ja dat draven hebben we wel geoefend 8-) Hij draaft gelukkig heel makkelijk mee, dat scheelt wel. Vond sommigen ook wel érg traag de ring door gaan. Bedankt voor de foto's, ze zijn leuk! :D