Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ster is ook niet verkeerd. ponyparadijs schreef:De predikaten staan inderdaad in het stamboek papier. Die is geplastificeerd en in drieén gevouwen.
Dan staan er bovenin de rechterhoek een aantal rondjes waar een sticker (in het orgineel dan) zit met het predikaat.
Op dat papier staan ook de bloedlijnen van het paard.
Djonah schreef:Ik heb vandaag een goede vriendin hierover gesproken en haar de kopie-en laten zien. Het bleek dat zij alleen een stermerrie is en in het stamboek dus is opgenomen. (op zich best verdienstelijk vind ik) Verder geen predikaten. Ik dacht van wel maar die waren niet als zodanig omcirkelt. Dus uhm oeps sorry foutje..
sigrid1182 schreef:Sammie schreef:Maar daar staan toch geen predikaten in?
Die staan alleen op het papier.
daarom, schreef ik ook dat ik mn twijfels had....
sigrid1182 schreef:Djonah schreef:Ik heb vandaag een goede vriendin hierover gesproken en haar de kopie-en laten zien. Het bleek dat zij alleen een stermerrie is en in het stamboek dus is opgenomen. (op zich best verdienstelijk vind ik) Verder geen predikaten. Ik dacht van wel maar die waren niet als zodanig omcirkelt. Dus uhm oeps sorry foutje..
maar dan heb je dus ook copie van stamboekpapier ipv copie paspoort...
ponyparadijs schreef:Ze zitten nu niet meer in het woonhuis he! Ze hebben nu een kantoor in het hoofdgebouw zeg maar. Ben je daar al eens geweest?