Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iris82 schreef:WilmaBoy schreef:enkel voor medische redenen zou ik eraan denken de sokken van mijn fries te halen..
meningen verschillen natuurlijk maar als je enkel een zwart paard wilt kan je altijd naar een ander ras kijken ook...
Ik neem aan dat je niet enkel een Fries hebt om zn uiterlijk?
Een Fries hoort met sokken, wil je geen sokken? Dan moet je geen Fries nemen vind ik. Tenzij je paard dusdanig last heeft van mijt dat je de sokken er noodgedwongen af moet halen.Coconut schreef:Verschrikkelijk zeg die sokloze Friezen, eeuwig zondeEen Fries hoort met sokken, wil je geen sokken? Dan moet je geen Fries nemen vind ik. Tenzij je paard dusdanig last heeft van mijt dat je de sokken er noodgedwongen af moet halen.
Je gaat toch ook geen IJslander toiletteren en netjes de staart scheren aan de bovenkant en stukje bij het hoofdstel? Die horen ook stoer te zijn.
Kinke schreef:Ik snap niet waarom sommigen zo gebeten reageren. Sokken zijn toch gewoon een raskenmerk voor een Fries? Net als lange manen en een lange dikke staart.
Hilli schreef:Kinke schreef:Ik snap niet waarom sommigen zo gebeten reageren. Sokken zijn toch gewoon een raskenmerk voor een Fries? Net als lange manen en een lange dikke staart.
Omdat smaken verschillen en niet iedereen het dus even belangrijk vindt. Het is echter geen blijvende verandering, dus is het is omkeerbaar in het geval van spijt - gelukkig.

en ik vind het geweldig