Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
.

Chary_xX schreef:Nu is mijn vraag, stel dat je je Shet scheert en die krijgt zo een hardere vacht terug, komt die vacht dan ook ooit terug normaal? Of hoe zit dat?
Want één Shet laat ik elk jaar scheren zonder problemen, maar de andere zal dit jaar pas voor het eerst geschoren worden en ik zou het zonde vinden als ik haar vacht verknoei :/
Gewoon in 1x de hele handel eraf halen. En een deken erop gooien.

obelix schreef:Nobje, zoals jij hem scheert is vragen om meer schurenGewoon in 1x de hele handel eraf halen. En een deken erop gooien.
Zoals jij het nu doet,verplaats je de jeuk over zn lijf heen. Hij schuurt niet voor jan doedel![]()
Hai hij schuurt ook niet voor Jan Doedel hoor, hij heeft een aandoening die zijn huid overgevoelig maakt . Ben het mooie woord alleen even vergeten daarvoor
... Maar ik hoop altijd dat hij de winter met zijn hele jas gezond red. Maar soms is dat nou eenmaal niet zo. Dus ik begin dan altijd tegen het voorjaar met de probleem gebieden. En dan scheer ik meneer dribbel iedere keer een stukje verder. Vorige week zijn halsje gedaan tot hij er genoeg van had.. gister zijn borstje en morgen weer een stuk buik en tot waar hij me laat komen.... ik vind het fijn als hij zich vrijwillig laat scheren.. En hij is nou eenmaal vreselijk ongeduldig.. Maar als ik klaar ben ziet hij er als volgt uit (fofo vorig voorjaar).

nobje schreef:Hai hij schuurt ook niet voor Jan Doedel hoor, hij heeft een aandoening die zijn huid overgevoelig maakt . Ben het mooie woord alleen even vergeten daarvoor
... Maar ik hoop altijd dat hij de winter met zijn hele jas gezond red. Maar soms is dat nou eenmaal niet zo. Dus ik begin dan altijd tegen het voorjaar met de probleem gebieden. En dan scheer ik meneer dribbel iedere keer een stukje verder. Vorige week zijn halsje gedaan tot hij er genoeg van had.. gister zijn borstje en morgen weer een stuk buik en tot waar hij me laat komen.... ik vind het fijn als hij zich vrijwillig laat scheren.. En hij is nou eenmaal vreselijk ongeduldig.. Maar als ik klaar ben ziet hij er als volgt uit (fofo vorig voorjaar).

)