Wat leuk om hier het volle zusje van Ola tegen te komen! Ze lijken inderdaad heel erg veel op elkaar! Ik zal morgen is proberen om een paar foto's te maken en die hier te plaatsen.
heb je een paar weken geleden al een pb gestuurd met een paar fotos erbij,niet gekregen?? had jouw mijnalbum map gezien met zsazsa als moeder .....dan kon niet missen!!
nannele
Geplaatst: 02-03-15 21:23
loïs
Laatst bijgewerkt door nannele op 02-03-15 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
vorige zomer. 5 jaar beide. Ze schelen een paar dagen. Valiente wordt steeds witter.
noortjuhhh
Geplaatst: 03-03-15 19:49
Hoi hoi, @ Nynkee94 Ja klopt dat is hem en inderdaad ik zie ook dat ze allemaal die lieve uitsraling va hem hebben. @Nannele.Ja Ola is inderdaad nog een stuk donkerder geworden. Ze is afgelopen jaar ook nog heel erg veranderd. Ze word nu een heel stuk breder en steeds meer paard. Hier nog foto's van afgelopen zomer.
Ben ook heel beniewd hoe wit Vallie nu is Marieke!
Jesser
Geplaatst: 04-04-16 15:50
Mag ik mij ook melden?
Een prachtig hengstveulen van Saetero met moeder als nrps heb ik sinds dit weekend.
Hij moet eerst maar lekker opgroeien! Mijn passie ligt bij de WE (working equitation) wie weet is hij daar heel geschikt voor en gaat hij het heel erg leuk vinden. Dit voorjaar tot najaar mag hij bij een vriendin samen met een jaarlinghengstje van haar samen staan en voor de winter gaat hij bij mij komen.
Tot een jaar of drie/vier zal ik niet zoveel doen behalve opvoeden. Het is een baby en hij moet eerst gezond uitgroeien.