Oef half 11 dressuur en rond 4 uur pas springen... dit gaat madame niet leuk vinden haha... tis dat het meetelt voor ZC maar gewoon lang dagje dan maar!.. dan maar ff de tussenschotten uit de trailer maak ik er wel een stalletje van haha
shetties
Geplaatst: 10-06-12 23:41
Yes, zie dat het Wendy toch gelukt is om mij over te zetten naar het L1
Het is wel lang wachten voor iedereen, ik moet ook 4 uur wachten maar ik sta er 15 minuten vanaf dus ik kan gewoon even terugrijden en mijn pony even op de wei zetten, dat scheelt.
patrick1994
Geplaatst: 11-06-12 11:50
Hier ook een vroegertje om 08:00 vertrekken vanaf stal...dus dat wordt rond uurjte of 06:30 uit bed maar dan maar hopen dat ons M2 debuut met succes verloopt....
Wij vertrekken de dag ervoor Hebben ook nog 3 kids bij, zouden anders zeker ook rond een uur of 6 wegmoeten op stal. Nee, dan maar nachtje in de buurt slapen! Is ook fijner voor de paarden, kunnen die bijtanken.
Meiske die altijd op Noran rijd wilt wel een bixie proefje meedoen zondag. Ze rijd sinds kort licht maar kan nog niet op het goede been lichtrijden (of tenminste, zijn eerst bezig met echt goed ritme en dan pas daarop te letten en te leren), maakt dat heel erg uit voor een AA proefje? (aangezien bijv bij tinkerdag A proefje F1 proefje was waar lichtrijden op het goede been wel genoteerd werd maar niet op afgerekend werd)
Gaan we vrijdag ff op bon rijden dan komt ze weer en kijken of ze dat kan alleen, want kan helaas niet de hele tijd meerennen met bon's tempo dat houden mijn knieeen niet vol Dus maar even zien of ze het al echt alleen kan, denk 't wel.
tinkie45
Geplaatst: 11-06-12 19:50
word ook hier heel vroeg op staan en vroeg naar stal arme Destiny
Ik heb geen PB's gehad volgens mij. Maar als het over de wedstrijd(en) gaat kun je beter mailen hoor. PB'S lees ik niet zo vaak en kan ik ook niets mee qua secretariaatszaken. Alles via mail...