Het is een schatje, echt het karakter zoals we het gewend zijn van deze combinatie. Lekker vriendelijk, mensgericht, laat zich gewoon ook aaien, relax en vriendelijk veulentje.
Anke
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-12 23:15
Vanochtend om 8 uur even gauw fotootjes gemaakt, niet zo heel goed gelukt, maar je ziet zo wel hoe prachtig hij gekleurd is, Fantastic Spot is zijn naam.
Op deze foto's is hij dus 6 uurtjes oud...nou ja eigenlijk jong
Sappos
Geplaatst: 26-05-12 00:40
Hij deed me al zo denken aan zn jonge broertje uit 2009 (kom niet op zn naam) Ik vind m echt super met die grote bruine stippen! Heeft Thana weer mooi gedaan
die is leuk. bij ons iemand in de buurt dikke vette pech met merrie en veulens. drie merrie en een ervan overleden met veulen. en de andere twee beide een dood geboren veulen. veel geluk met je beessies.
@kniel: wat vervelend zeg, niet toevallig oorzaak van het Rhino-virus?
Het veulen is écht gaaf, heerlijk om naar te kijken!
kinel
Geplaatst: 28-05-12 18:40
.zover ik weet niet. de eerste merrie die met veulen heen is gegaan had al zoveel geleden gedurende de bevalling dat ze ingeslapen is. veulen had een misvormd hoofd en beentjes lagen niet goed. bij merrie 2 veulen dood geboren waarschijnlijk omdat de bevalling te lang heeft geduurd. bij merrie 3 weet ik de oorzaak nog niet van. jou veulen is echt een poepie om naar tekijken.