nakomelingen van de hengst Prins Alwin

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_mieke88

Re: nakomelingen van de hengst Prins Alwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:20

uhm vanaf dat hij 2,5 ongeveer was staat in haar profiel... al heeel lang in ieder geval..

kees38

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:29

ja las ik ook gister mij niet opgevallen rond die leeftijd ben ik hem uit het oog verloren weet dat hij door die meid toen is verkocht aan een oudijzerboer dat zal die handelsstal zijn hij deed meer met paarden en ponys na wat ik weet komt prins alwin daar ook vandaan die is toen gekocht door t hakvoort op urk die heeft hem verder op geleid tot wat hij geworden was dekhengst bij het nrps en die heeft hem verkocht naar denemarken prins alwin

kees38

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:33

hey margriet hier een berichtje van de fokker van patron was nog even online om te kijken of jij er was maar helaas ga nu of moet er morgen vroeg uit naar de baas toe ben om 14.00 uur vrij kijk ik wel ff of je geweest bent of er bent gr ck keuter

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:49

Foto's van patron :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Flora_horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 14:10

Hallo Kees38!
Ik heb je vanochtend een persoonlijk bericht (mailtje) gestuurd via bokt. Ik hoop dat je het ontvangen heb.
Er staat een heel verhaal in over Patron van vroeger tot nu.

Ik ben heel benieuwd hoe zijn moeder was en hoe patron was als veulen :) misschien heb je zelfs nog een paar foto's van vroeger ofzo.
Groetjes!

kees38

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:13

hallo margriet zie zo snel niet hoe ik een pb open

kees38

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:15

patron zijn mijn moeder was een beestje met een eigen karakter kon niet zo goed overweg met soortgenoten en stond het liefst op stal toen ik haar heb laten dekken veranderde ze helemaal wist gelijk dat zetoen drachtig was

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:15

rechtsbovenin zie je een envelop met een 1tje daar klik je op en dan kom je in je inbox...klik nu op het bericht ;)

kees38

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:30

kan misschien qwa fotos wel wat regelen heb volgens mij ook nog een stukje film ergen toen patron een paar uur oud was zoals je patron beschrijft in het bericht ken ik eigenlijk niet van hem dat stoere wel maar was gelijk na dat hij ondeugend was geweest erg aan halerig van kijk eens hoe lief ik wel niet ben heb hem toen verkocht en dat is volgens mij niet echt goed gegaan had een ernstig auto ongeval gehad en heb heel lang gerevalideer maar dat vertel ik wel een keer live toen heb ik alles weggedaan mijn eigen beesten en heidie/huricane patron was toen al van haar gescheiden had een leuk vriendje voor hem erbij gekocht daar heeft hij tot zijn 2de mee kunnen spelen en ravoten maar patron was daar dan altijd minste in kwa happen en slaan op mekaar van speelsigheid

kees38

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:35

maar ik heb al het een en ander uitgezocht weet dat patron aan de noorderweg staat via street vieuw had de fotos bekeken en kende de windmolens en dat eiland op de achtergrond dus ik kijken en zoeken en ja hoor en weet je wat ik zo dom vind was 2 augustus niet ver van jullie vandaan waren we met de kruiser in spakenburg

kees38

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:39

maar als je wil mag je me sms sturen bel ik straks of vanaaf even mijn nummer is 0612466696

kees38

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:50

wil graag contact met je houden kom ik een keertje langs vertel ik je alles wat je horen wil en wilt vragen zal vanmidag en komend weekend even op foto jacht voor je dat meisje wat heidie reed zal er zeker wel genoeg hebben en vraag ik die meid wie ik hem verkocht ook even of ze nog wat heeft en als het goed is ligt bij mij een band waar zeker heidie opstaat op stal en aan het rijden met mijn nichtje zal ik kijken of ik dat op dvd kan krijgen

Flora_horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 15:13

oh maar ik heb ook nog niet alles verteld over Patron, want dat is soms lastig te omschrijven, dat zal ik wel een keertje vertellen. Als je soms dingen opschrijft dan word dat soms nog eens anders geïnterpreteerd. Patron is wel heel anders dan zijn moeder als ik dat zo lees, want hij is echt een allemansvriend bij de paarden. Hij is heel sociaal en hinnikt ook best veel naar zijn paardenvrienden en naar mij. Hij is meestal de liefste in de wei, daarom werd hij in de zomer soms zo mager, omdat hij zich weg liet jagen bij het beste eten enzo. Hij trapt eigenlijk ook bijna nooit, hij is meer van het happen als iemand vervelend is ;)
Ik zal je zo een smsje sturen

emmavandonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 19:19

hoi, mijn paard is nakomeling van prins alwin!