Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CupCakes_ schreef:@ anneliesj, maar gaat het tegenwoordig dan alleen maar om rijden? kijk dat is wel leuk! maar het verzorgen er rond om is ook leuk, ik zie steeds meer dat het alleen maar om rijden gaat.. alsof dat alleen belangrijk is,
(geldt niet voor jou hoor Clau!)
en als ze het veulen houden, dan is het toch leuk om daarvoor te zorgen alst eenmaal geboren is?
kirrypaard schreef:Een paard dat je least moet je berijden, maar in gevallen als deze zou je er ook nog steeds voor moeten kunnen zorgen.
Dit is mijn mening. Je raakt gehecht aan het paard dat je verzorgt, dat schuif je niet zomaar aan de kant, ookal is het drachtig. Dat is juist nog leuker. Een leuke ervaring erbij!
Jullie kunnen misschien zeggen van niet, maar het is mijn mening erover.
kimmie261 schreef:mss heeft de eigenaar wel genoeg plek en land om het veulen zelf te houden...
en over 2 jaar kan de markt geheel anders zijn als nu...
denk dat TS er verstandig aan doet te overleggen of ze dit paard wil doorleasen bij drachtigheid of een ander paardje gaat leasen,wat de eigenaar verder met de merrie en evt dracht doet lijkt me meer zijn pakkie aan...
Maritje1991 schreef:kimmie261 schreef:mss heeft de eigenaar wel genoeg plek en land om het veulen zelf te houden...
en over 2 jaar kan de markt geheel anders zijn als nu...
denk dat TS er verstandig aan doet te overleggen of ze dit paard wil doorleasen bij drachtigheid of een ander paardje gaat leasen,wat de eigenaar verder met de merrie en evt dracht doet lijkt me meer zijn pakkie aan...
De eigenaar runt een manege, de paarden lopen niet veel op het land. Ja tijdens de vakantie lopen ze 3 weken op het land...
Overigens hebben ze elk jaar veulentjes..