Haha, nou knap hoor als je daar iets uit kunt halen.. Ik kan alleen iemand begroeten, en dan weet ik nog niet hoe je dat schrijft Het is ook een erg moeilijke taal vind ik, ze vervoegen alles (zelfs namen) en hebben echt 7 naamvallen ofzo..
Mooi!! Knappe hengst is het hé, als ik nou een merrie had die gedekt moest worden.. En dan niet mijn Irish cob, want ik ben niet zo voor de IJslanderkruisingen
_Lente_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-12 08:00
Hij staat met 3% voor nu! Best een kans dat hij gaat winnen dus.. En dan zijn wij mooi met zijn allen het IJslander-promotieteam
Maar goed, ik ben er weg van.. Moet les gaan geven over transport, voeding en huisvesting van paarden. Hopenlijk weten we de voorsprong in stand te houden!
RoWi
Geplaatst: 21-05-12 08:52
Ik dacht dat ik via de internetverbinding op stage een ander IP-adres kreeg. Maar ik werk op mijn eigen laptop, dus dat is natuurlijk niet zo jammer!
Even kijken hoe ik dit kan oplossen. Misschien krijg ik ze wel zover dat iedereen stemt hier!
Stem-op-mij-topics zijn niet toegestaan op Bokt. Je kunt de website in je onderschrift vermelden, op een andere manier om stemmen vragen is niet toegestaan.