Sophietje is ook nog erg rustig, iets meer hars maar ook nog wel vrij helder. Voor de zekerheid halsteralarm om dus als ze plat gaat krijg ik telefoon en check zo wie zo een aantal keer de camera 's nachts. Nu maar afwachten.....
haha was gister ook al wel hoor, en natas verwacht het nog niet, alhoewel ze nu toch wel een aandachtvrager was maar kon ook door de appel komen en maar denken dat ze te weinig krijgt
om 4.05 is Rozenhaghe's Crusader geboren Zwart hengstveulen met benen tot aan het plafond en heel mooi luxe En zwart......ik ga helemaal met de mode kleur van 2012 mee
Bevalling ging heel snel, kreeg om exact 4.00 telefoon van het alarm, scherm aan en toen zag ik sophietje rond lopen met een witte blaas en zag in ieder geval ook al een beentje op het scherm. Snel naar stal, gelukkig twee beentjes en een neusje al in zicht, sophietje gooide zich direct aan m'n voeten neer om verder te persen. Heel even iets geholpen en verder heeft ze alles zelf gedaan
Daarna weer telefoon van Bas dat mijn eigen purkje ook wakker was geworden en dorst had, dus maar weer snel naar boven en op de camera verder mee gekeken. Nageboorte was er ook snel af en veulen stond al snel in de benen op zoek naar de melkbar, sophietje stuurt hem er ook echt goed naar toe.
Later foto's
Mariska80
Geplaatst: 17-05-12 08:44
Gefeliciteerd Natas met je veulen. Het is ook wat eerst de ene moeder geholpen met veulen. Dan snel naar Mats want die heeft honger Ben erg benieuwd naar je veulen
Happinez
Geplaatst: 17-05-12 08:47
Gefeliciteerd met het nieuwste mode- itempje !
jolandje
Geplaatst: 17-05-12 08:49
gefeliciteerd, ben heel benieuwd naar die benen tot het plafond