Aleeneh schreef:Oh leuk, komt ze toch mee?
Remoyo is nog maar 7 weken oud, dus Asiyah (z'n mama) moet toch mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aleeneh schreef:Helaas heb ik Umoyax niet kunnen zien... Remoyo wel, hij is leuuuuk! Erg druk weekend gehad met het Shamal Arabiansgroepje, hihi. Mawiyah heeft 5 keer gelopen dit weekend, plus nog 3 andere paardjes enkele keren. Ben trots op ze, ze hebben het echt super gedaan. Ook die kleintjes zo voor een eerste keer op vreemd terrein. Zo. En dan nu....slapen, zzzzzz....
Loves_Asiyah schreef:Aleeneh schreef:Helaas heb ik Umoyax niet kunnen zien... Remoyo wel, hij is leuuuuk! Erg druk weekend gehad met het Shamal Arabiansgroepje, hihi. Mawiyah heeft 5 keer gelopen dit weekend, plus nog 3 andere paardjes enkele keren. Ben trots op ze, ze hebben het echt super gedaan. Ook die kleintjes zo voor een eerste keer op vreemd terrein. Zo. En dan nu....slapen, zzzzzz....
Ja, jullie hadden het zeker drukBen benieuwd naar de foto's Nalin!
Aleeneh schreef:Hihi ja Khayratje was zomaar eerste in zijn categorie johhadden we totaal niet verwacht!
En maaaan ik heb ook spierpijn zeg! We hebben duidelijk goed gewerkt, hihi. Vond het wel ontzettend leuk, ik wil zeker wel vaker mee
ShamalArabs schreef:Aleeneh schreef:Hihi ja Khayratje was zomaar eerste in zijn categorie johhadden we totaal niet verwacht!
En maaaan ik heb ook spierpijn zeg! We hebben duidelijk goed gewerkt, hihi. Vond het wel ontzettend leuk, ik wil zeker wel vaker mee
Gezellig
ik vind het gedoe achter de schermen en wat je thuis doet véél leuker dan alleen de show bezoeken/bekijken. Als je weet dat ze totaal onvoorbereid waren, zo uit de wei geplukt, niet eens gewassen, niet in conditie, 3 van de 4 waren compleet ongetraind... en dan last-minute beslissen in een opwelling om ze in te schrijven, hard werken thuis en tegelijk de omheining doen enz. en dan nog zulke resultaten halen; dát geeft echt een kick hoorbeetje jammer dat taffie zo slecht liep (ik wijzig dus niet meer van smid 1,5 week voor een keuring), maar super dat rat maar liefst 3x zichzelf kon laten zien en zo gedurende de dag zoveel zelfverzekerder werd. hij was echt wat te schraal omdat ie zo groeit en zo nerveus, maar vanmorgen stond ie zo stevig op zn benen
dus dat doel is zeker behaald
En mawiyah, vroeger liep ze 1 rondje super en dan was ze op en nu bleef ze maar gáán
ik ben ook blij dat de paarden klikten met stijn, en hij bracht ze echt heel netjes voor! dus mijn complimenten aan hem daarvoor!
Nu ga ik 9 paarden klaarstomen in de komende weken en dan beslissen we last-minute wel welke we meenemen naar welke show
ShamalArabs schreef:Mawiyah was zeer zeker wel zo ongewassen uit de wei geplukteven een emmertje water en een spons voor het stoflaagje maar verder heeft het meermaals insprayen met million dollar shine het werk gedaan :p
Ik heb indd aardig wat ribben geteld op de show, en ik had er zelf 2 twenters bij waarvan 1 iets ribbig en 1 wat té schraal, kun je soms niets aan doen, ze staan vol in het gras en degenen die meegaan naar shows krijgen behoorlijk wat brok bijgevoerd, maar groeien doen ze nu eenmaal (zeker dat hengstje, die had een behoorlijke achterstand na de droes en begint nu meters te maken ineens)... Dus bij die jonkies kijk ik er een beetje doorheen, maar ik zag ook volwassen merrie's die echt ribbig waren....
Jeannette schreef:Ik ben niet geweest, kan ook nergens over oordelen, maar twijfel dan meteen of ik wel moet komen met Azim. Geen rib te zien hoor, maar dan ben ik toch wel bang dat hij nog niet goed genoeg is als het ware.
Jeannette schreef:Ik ben niet geweest, kan ook nergens over oordelen, maar twijfel dan meteen of ik wel moet komen met Azim. Geen rib te zien hoor, maar dan ben ik toch wel bang dat hij nog niet goed genoeg is als het ware.
ShamalArabs schreef:ow god, laat ze alsjeblieft nog ff doorgroeienik moet altijd even slikken als ik ze met de jaarlingen zie, die steken met kop en schouders er bovenuit