Shire X Fries = Prachtig veulentje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:32

PeerAppel schreef:
Is minder dan een jaar geleden ook goed? De kat die nog in de buurt van de paarden rondsjouwt is volgens mij ook weer zwanger. Hopeloos. Als ze dat beestje nou eens steriliseerden, maarja. :\

Nou, jonge katten zijn voornamelijk besmet met toxoplasmose. En met name in het begin van de zwangerschap loop je de risico's omdat alle lichaamsdelen aangelegt worden.
Tot hoeveel weken dat voor een paard is en of het uberhaupt ook voor een pard opgaat weet ik niet.

Het gaat overigens met name om de poep geloof ik. Maar dat kunnen ze ook tussen het kuil gedaan hebben.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:48

NatasjavE schreef:
PeerAppel schreef:
Is minder dan een jaar geleden ook goed? De kat die nog in de buurt van de paarden rondsjouwt is volgens mij ook weer zwanger. Hopeloos. Als ze dat beestje nou eens steriliseerden, maarja. :\

Nou, jonge katten zijn voornamelijk besmet met toxoplasmose. En met name in het begin van de zwangerschap loop je de risico's omdat alle lichaamsdelen aangelegt worden.
Tot hoeveel weken dat voor een paard is en of het uberhaupt ook voor een pard opgaat weet ik niet.

Het gaat overigens met name om de poep geloof ik. Maar dat kunnen ze ook tussen het kuil gedaan hebben.

Paarden zijn niet gevoelig voor toxoplasmose.

_Clocloken_

Re: Shire X Fries = Prachtig veulentje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:50

Wat een schatje <3 ben benieuwd hoe die eruit gaat zien binnen een paar jaar :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 16:59

1 ding is zeker; zo diep als Alfred ging, gaat Bono niet. Hij loopt meer, drinkt meer en staat steviger op zijn hoefjes. Ik denk dat ik iets te paniekerig ben geweest...

Afbeelding

Afbeelding

Rendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:47

Wij hebben afgelopen winter ook zo'n kruising gekocht. Vader blauwschimmel shire en moeder fries.
Hij is nu net 1 jaar oud en wordt schimmel, want de witte haartjes prikken her en der al door zijn gitzwarte vacht heen!
Hij groeit enorm, heeft een heerlijk karakter en ik ben reuze benieuwd hoe hij rond zijn 5de jaar is!!
Hij heeft een edel fries koppie, mooie hals, stevig lijf en de lange benen van de shire...

Mioux

Re: Shire X Fries = Prachtig veulentje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:15

Wat een prachtig veulentje hoor ! vind wel leuk hoe t nu lijkt dat er een draaikolk van haartjes op ze hoofd zitten haha

BeauKate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:20

BONOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schatje ik mis je wel hoor nu je in Duitsland bent hoor knapperd.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 18:59

<3

Afbeelding