Hengstenkeuze voor Metall x Darwin x Volckmar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frouk

Re: Hengstenkeuze voor Metall x Darwin x Volckmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 12:20

V.w.b. Davino ben ik afgestapt vanwege zo ontzettend veel negatieve adviezen, ookvan mensen die hem gereden hebben. Blijf het een erg mooi dier vinden.

@janderegellaa: hoe ken je de volle zuster van mijn merrie, Ranirma neem ik aan? Overigens is er niets mis met het karakter van mijn merrie, wat dat betreft ben ik niet huiverig om Jazz in de lijn te hebben.

Sorento inderdaad ook een schitterende hengst die al eerder op mijn lijstje stond, maar het aanbod is zo groot dat het lastig is een goede keuze te maken.

Frouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 12:47

Zie dat er uitsluitend diepvriessperma van Sorento te verkrijgen is dus dan wordt hij het sowieso niet.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 13:36

Sir Fashion vind ik ook een goeie keuze. Waarom ik geen Jazz of Flemmingh zou willen is omdat je dan een wat vrijere bloedvoering hebt. Niet van vanwege het karakter.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 13:54

Ik heb mijn Flemmingh ook laten dekken door Wynton. Vind het een erg aansprekend paard. Ik zie bij de meesten erg mooi voorbeen gebruik, luxe paardjes veel zelfhouding en mooi front. Vaal wel iets damespaardjes. Maar goed, daar houd ik wel van! Qua maat zit je ook vrij goed dan. Ik heb ook lang getwijfeld welke hengst te gebruiken (mijn eerste keus Tango is niet beschikbaar) maar ik ben heel blij met de keuze die we gemaakt hebben!

Frouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 14:19

Bedankt voor alle reacties, ik heb een definitieve keuze gemaakt. Ik moest wel, de merrie moet vanmiddag geïnsemineerd worden. Uiteindelijk is het Desperado geworden. Tot op het allerlaatst getwijfeld over Wynton maar deze vanwege de maat laten "vallen". Ik besef dat ik me qua lijnen hiermee wel vastzet en dat was nu net niet de bedoeling maar ik heb wel het idee dat ik met Desperado een hengst heb die mijn merrie kan verbeteren en ook nog eens maat geeft.
Tot 2013, dan hoop ik het resultaat te kunnen tonen!!