Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EngeltjeS schreef:Hier ook een haflinger eigenaresse
Ik heb een haflinger van 1.46 ongeveer, en ik ben 1.74. Plaatje is mooi, vind ik zelf!
Athos is het 'luxere' type. Voor voorbeeld foto's verwijs ik je naar m'n profiel.
M'n moeder rijd ook weleens op Athos, zij is 1.78.
Staat niet verkeerd hoor!
mariska1408 schreef:ik denk dat het er van af hangt wat je wil doen met je haflinger ...
als je er alleen maar recreatief gaat rijden in het bos enzo... dan kan het wel..
wil je wedstrijd rijden dan zou ik zoeken naar een wat groter paard..
CoronaLime schreef:sjolvir, ik leen even je foto (neem aan dat jij dit met sjolvir bent, kan verder niet echt duidelijke rijfoto vinden)
https://lh5.googleusercontent.com/-a53F ... 300022.JPG
Ik vind dat je als je lang bent gewoon beter voor een wat groter paardje kan kijken. Om als lang iemand op een ''kleine'' pony te gaan rijden, zoals bovenstaande foto vind ik de voeten er veelste ver onderuit steken, lijkt me als ruiter ook niet fijn. Naast dat je benen vrij lang zijn, krijg je door een lang bovenlijf ook een beetje een hefboomeffect, bij een klein foutje word dat heel erg vergroot in de gehele houding en zit..
Ze zullen het heus wel kunnen dragen, daar niet van, op ijslanders rijden ook volwassenen maar dat vind ik er zó potsierlijk uit zien
Als je toch aan het kijken bent zou ik gewoon lekker voor een groter paardje gaan kijken en je niet persé op een haflinger vast pinnen, er zijn zoveel leuke paarden en ook wel die wat groter zijn waar je gewoon goed op past
Ladyspot schreef:CoronaLime schreef:Ik vind je wel echt te lang, je bovenlijf is helemaal uitverhouding bij je paard
Moet je eens op een haflingerdag gaan kijken wat er daar allemaal met haflingers rijd, dan ben ik zelfs soms nog klein bij