Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dan wil ik nog wel een rondje springen hihi
Ik raad alleen ook aan om misschien naar leusden te gaan omdat dat voor haar ook dichtbij is en daar ook onofficieel is (en officieel mocht ze ook starten is het in bekende omgeving).
Hoe meer tinkervrienden hoe meer vreugd. Of het nou int midden van't land is of Noorden of zuiden of wat dan ook. tinkerlola schreef:HDressuur wordt verreden in rijbak en op het veld.In de rijbak ligt zand. Jong en oud doet mee.
4leafclover schreef:Zijn er al veel inschrijvingen voor het springen 40CM? Of komt ik dan tussen de 'jongeren'? Sorry, vind springen echt leuk. Maar door een val jaren geleden durf ik gewoon niet echt veel hoger. Heb nog nooit een parcours gesprongen maar lijkt me wel leuk. Wordt de dressuur op zand of op gras gereden? Springen is in de bak toch? Lijkt me wel erg leuk om mee te doen!
Edit: sorry was nog wat vergeten: Mag ik ook met bitlooshoofdstel (kaakgekruisd) meedoen? Het is nl. al jaren geleden dat mijn tink een bit in heeft gehad...
Allienda schreef:Ik zag ergens staan dat je in de rubriek 40cm een begeleider mee mag nemen?? Ik heb mijn vader al gevraagd of hij eventueel mee zou willen lopen :-p haha. Lijkt me echt super vet!
mag ik je vader dan ook even lenen? Kan ie mijn tink even voor doen hoe hij over de hindernis moet springen
. Lijkt wel of ie zich niet moe wil maken om over een klein hindernisje te gaan
. Maar hoe hoger het wordt hoe minder leuk ik het ga vinden
Ik heb er nl. niet eens eentje...
bert ad schreef:o ja...een begeleider meenemen in de wedstrijd mag natuurlijk niet....
er staan wel mensen in de ring die je helpen met het juiste parcours en eventueel dienen als "steun" bij de hindernis als een paardje weigert.....![]()
lukt ons ook al een aantal jaar
.