Help! Koffievos Welsh Cob hengst?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:14

Die kleur lijkt me ook niet zo heel belangrijk uiteindelijk... Ik heb zelf een zoon van Carnifor Defiance waar ik erg blij mee ben. Maar dingen als bouw, beweging, sterke/zwakke punten, tuig-gericht bloed of juist niet - dat lijkt me veel belangrijker als de kleur.

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 14:57

daar moet ik jullie gelijk in geven... ik zit ook nog aardig te twijfelen hor.. maar wa s gewoon benieuwd of ze er in die kleuren waren want dat zou helemaal mee genomen zijn.... maar ik weet niet wat ik aan mijn merrie moet veranderen... want ik ben nog bezig met der van recreatie naar dressuur te rijden... en aangezien ik daar nog maar net mee bezig ben kan ik daar nog niet over oordelen.. verder vind ik en meerdere dat ze geweldige gangen heeft.. ze heeft een super lief karakter.. en of ze dressuur aanleg heb merk ik vanzelf wel... zoniet.. dan word het een hengst met wel dressuuraanleg, want ik wil verder in de dressuur... dus kom maar als je een welsh cob hengst heb vmet de stokmaat rond de 1m53 en dressuuraanleg heeft....

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:08

Ik denk dat je beter naar hengstenhouders thuis kan gaan om daar naar hengsten te kijken en vragen of ze ze willen showen en eventueel onder het zadel willen laten zien..
Bij ons ben je in iedergeval welkom..Haha!

wechelshof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:36

hoi vanity,

jij bedoeld deze :
Wechelshof Damien - bruinschimmel - stokmaat 1.62m (als 3-jarige)
vader: Beauty (welshcob) - moeder: Dodora (halfarabier)

Afbeelding

Damien is verkocht naar het noorden van Nederland.
Heb geen idee hoe het met hem is Verward

greetz
wechelshof