Om kwart voor 3 vannacht geboren! De trotse mama is Angel en de papa natuurlijk Deaglàn! Deaglàns eerste nakomeling dus!
Het was een super vlotte bevalling, veulen stond heel snel, poepte gelijk en ging ook vrij vlot drinken (dat laatste duurt naar mijn beleving altijd zo lang ) nageboorte ging er ook vlot af! helemaal prima dus!
Het is een, zoals ik al voorspelde , zwartbont hengstveulen geworden!! We vinden hem heel erg mooi met een prachtig mooi klein hoofdje en dito oortjes en hij heeft ook al lekker veel sok Vind hem ook erg mooi getekend met zo van die leuke speciale kenmerkjes Denk wel dat ie homozygoot is hij heeft van die leuke spots. Ook zo'n donker vlekje op zn neusje, net als paps!
Hihihi, ik lees dit net voor t eerst dit topic en mag de eerste zijn om je te feliciteren met dit prachtige veulen, wat lekker dat het zo vlot is gegaan
Gefeliciteerd. Mooi veulen zeg en ook een mooie naam. Ben benieuwd naar droog foto's.
lizzy_lisa
Geplaatst: 19-04-12 08:49
Van harte gefeliciteerd Mooie naam Hij ziet er leuk uit. Ben benieuwd naar droogfoto`s En hoe voelt dat nou je eerste eigen gefokte veulen van zowel merrie als hengsten houder?