geerke ik zie hele ronde billen. britt heeft dat geultje ook wel, dat is niet erg, maar daarna loopt het weer plat naar beneden, en deze fries zie ik hele ronde billen.
vind die nog wel het meeste richting britt de billen. maar alsnog veel ronder hoor ik zal als het droog is ook eens een foto maken vanaf de achterkant. in de openingspost staat een foto vanaf de voorkant.
Haha oke. Amber heb ik nu 4 maanden, en in het begin was het echt extreem hoekig. Ze is niet te dun, helemaal niet zelfs. Ze begin eerder aardig een buik te kregen Maar die heupbotten blijven zeg maar bij haar uitsteken op een of andere manier. Maargoed straks trekt dat vast wel weg. ;p
Hii, Ik heb zo snel even geen foto, maar mijn Fries heeft echt 2 billen, haha. In de winter wil dat iets afvlakken en zijn de beenderen iets beter zichtbaar, hij heeft ook ene redelijk vlak aflopend achterwerk. Als ik de mijne vergelijk met die van anderen zit er ook verschil in. Elk paard is anders toch, op de laatste foto´s ziet jouw Fries er al een stuk beter uit. Zo door gaan en dan hoef je je naar mijn mening nergens zorgen om te maken.
Mijn Fries heeft ook 2 'puntjes' boven op z'n kont, tijdens het rijden zie je dit nauwelijks maar bij het poetsen bijvoorbeeld valt me het toch weer op. Heb er wel een foto van maar uploaden lukt me niet goed op Bokt.nl!
Complimenten trouwens voor je Fries, mooi dier hoor!