Hoe kinderachtig kan het zijn!?!?!?!?!?!?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

guessje

Re: Hoe kinderachtig kan het zijn!?!?!?!?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:05

Vind de OP meer op jou slaan.......

cantaloop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:08

Hoe kinderachtig kan het zijn...... om deze brieven op internet de zetten.
Er kan niemand iets aan doen dat er niet gestart kan worden vanwege droes / rhino noem maar op.
Jij hebt er voor gekozen je merrie te laten dekken, waardoor je niet kon starten. Voor zo ver ik weet mag je per dag maar twee proeven starten per combinatie. Je hebt gewoon gegokt en misgegokt.
Maar ik zou zeggen volgende keer beter, geniet van je viervoeter, je hoeft je brood er waarschijnlijk niet mee te verdienen. Er zijn zat mensen die naast hun paard lopen omdat ie wat mankeert.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:09

Volgens mij is ts bang dat zij geen kans maakt als M dus mee doet en doet er dus maar alles aan om dat te dwarsbomen :') want als je niet bang bent voor concurrentie of niet jaloers bent, waarom zou je er dan uberhaupt druk over maken? :?

Heb alleen de eerste brief gelezen, dit was iig wat ik eruit kon halen :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:10

Dus dit gedoe is omdat jij eerste reserve bent?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:14

Calanddra schreef:
Volgens mij is ts bang dat zij geen kans maakt als M dus mee doet en doet er dus maar alles aan om dat te dwarsbomen :') want als je niet bang bent voor concurrentie of niet jaloers bent, waarom zou je er dan uberhaupt druk over maken? :?

Heb alleen de eerste brief gelezen, dit was iig wat ik eruit kon halen :')

Mwah, jaloezie durf ik het niet te noemen. Kinderachtig wel van de TS om zulke info MET namen op I-net te zetten.

TS heeft wel een punt. Regels worden niet nageleefd. Ben benieuwd wat de beide stichtingen hier aan gaan doen. M. is in dit geval fout.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:16

Hoezo is M fout? Als zij toes temming krijgt om 4 proeven op een dag te rijden?

Ze heeft zeker een punt, maar ik vind het wel degelijk van jaloezie getuigen om over zoiets zulke brieven te gaan sturen :n waarschijnlijk baat ze er flink bij als M dus niet mee mag doen... ik kan me anders niet voorstellen waarom je je dan zo druk zou maken

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:19

Wat onbeschoft om dit incl initialen te plaatsen!
Ga lekker genieten van je paard, wat een drama

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:19

Calanddra schreef:
Hoezo is M fout? Als zij toes temming krijgt om 4 proeven op een dag te rijden?

Ze heeft zeker een punt, maar ik vind het wel degelijk van jaloezie getuigen om over zoiets zulke brieven te gaan sturen :n waarschijnlijk baat ze er flink bij als M dus niet mee mag doen... ik kan me anders niet voorstellen waarom je je dan zo druk zou maken

De regels worden niet nageleefd!

Er staat duidelijk in het regelement dat 4 proeven op 1 dag door dezelfde ruiter niet kan. En dan toch uitzonderingen maken? Onterecht en niet eerlijk tegenover andere combinaties die eerlijk een kans proberen te maken.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:39

Maar als M daar toestemming voor heeft gekregen is zij toch niet degene die fout is maar degene die haar die toestemming heeft gegeven?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:41

Calanddra schreef:
Maar als M daar toestemming voor heeft gekregen is zij toch niet degene die fout is maar degene die haar die toestemming heeft gegeven?

Is ook zo.

Maar een buitenstaander wordt dan teniet gedaan. En dat is niet eerlijk.

Tycho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:05

Als M met 4 proeven op 1 dag genoeg punten kan rijden hoort ze toch gewoon in de competitie .
Op basis van punten in een proef.

Als iemand dan boos is dat die proeven niet op 1 dag gereden hadden mogen worden is dat dan niet een beetje flauw.

Winnen doe je ook op talent.

Wil je echt winnen op regeltjes ? Verhuis dan gelijk daarheen waar de minste tegenstand is.

Of je gaat trainen ipv brieven schrijven.

kippetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:24

Lieve Meid,

Wat jammer dat jouw ouders je blijkbaar niet hebben geleerd wat sociaal en sportief zijn betekent.

Want ongeacht de regeltjes, het andere meisje presteert beter. En als ze deze vier proeven op twee momenten had gereden, had ze ook van je gewonnen.

Een goede les om eens goed over je eigen handelen na te denken, en je te gaan schamen voor het feit dat je dit zo op internet zet.

Met vriendelijke groet,

Kim

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:56

Hier een slotje, het openbaar maken van privé communicatie is niet toegestaan. Gezien het topic niet gefundeerd is zonder deze mails is het slotje definitief.