123horse123 schreef:Ja echt heel leuk, hoe weet je nu al dat het een hengstje is?dat kan ze toch zien gefeliciteerd
123horse123 schreef:Ja echt heel leuk, hoe weet je nu al dat het een hengstje is?Ik denk dat je zoiets wel kan zien als je bij t veulentje aan komt merrietjes hebben meestal geen piepie tussen de benen hangen ahha
123horse123 schreef:Ja snap ik maar ik heb veel mensen meegemaakt die dat toen nog helemaal niet konden zienAch als je al 29 jaar tussen de paarden rondsjouwt is 1 blik onder de staart genoeg Moeders laat je haar kind rustig benaderen.
En bang voor het vrouwtje is hij ook al niet Droge half veulen erop foto Gefeliciteerd CC, eindelijk is ie er
arankeng schreef:en kun je al zien van wie hij is?Ja hoor, mams heeft hem met stickertje en al geleverd. "Designed by.."Gefeliciteerd met dit knappe veulen, wat een bijzonder verhaal!En die foto met vrouwtje..
Waauw wat een mooi hengstje! Mooi kleurtje, en zo te zien is hij niet schuw aangelegd of zo! /Gefeliciteerd!
Roosch schreef:arankeng schreef:en kun je al zien van wie hij is?Ja hoor, mams heeft hem met stickertje en al geleverd. "Designed by.."Gefeliciteerd met dit knappe veulen, wat een bijzonder verhaal!En die foto met vrouwtje.. hihi ja!