Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MariekeA schreef:Ik snapte al niet wie er vorig jaar zo snel was met het invoeren van mijn veulen! Die stond de dag van geboorte er al op en ik had het niet gedaan!
Sammie schreef:er is bij horsetelex ook controle, maar dit zijn dingen waar je amper iets tegen kunt doen. Mensen die het invoeren moeten niet als een blinde kip zomaar dingen invoeren. Je krijgt verschillende schermen te zien bij namen van paarden en afstammingen. Die moet je lezen voor je een paard kan invoeren. Ik denk dat het meeste gewoon klopt. 100% kloppend krijg je het nooit. Dan zal 't kwpn z'n bestand openbaar moeten maken.
Sammie schreef:Je maakt de suggestie dat ik dat zou doen?
Dan kan ik je teleurstellen, Ik ga toch echt niet heel KS, IM en FA doorpluizen om elke keer die gegevens in te voeren en te wijzigen.
Er is niet één 'degene' van horstelex, volgens mij zijn er meerdere powerusers (als ze die naam tegenwoordig nog steeds dragen). Zij kunnen data aanpassen, ook bij paarden die geblokkeerd staan.
ingvdh schreef:test 123 dan maar,
Wervelwind - moeder eustrade: vader staat nu op Stravinsky, maar moet Stravinsky xx zijn
Als je een niet al te bloederig paard zoek kan je hier dus aardig de mist mee ingaan
Sammie schreef:ingvdh schreef:test 123 dan maar,
Wervelwind - moeder eustrade: vader staat nu op Stravinsky, maar moet Stravinsky xx zijn
Als je een niet al te bloederig paard zoek kan je hier dus aardig de mist mee ingaan
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/349249
Deze dus? Tjee das wel lompDie Stravinsky is niet eens goedgekeurd. Is gewoon niet goed bij opgelet dus.
Gaia2010 schreef:Ik ben als kleine fokker die jaarlijks een veulentje fokt wel eens op Horsetelex / Paardenfokken.nl en maak dan wel eens gebruik van hun fokkerijtools zoals virtuele dekkingen, lijnenteelt, hengstencalculator etc. Echt heel handig!
Nu zag ik dat het niet meer gratis is en je een abonnement moet nemen van maar liefst 75 euro per jaar om het nog te kunnen gebruiken! Je kunt nog wel in de database zelf kijken, maar zonder de fokkerijtools erbij, is het echt veel minder interessant.
Citaat:· $9.99 (1 month), $19.99 (4 months), $49.99 (year)
· 5-9 Generation Pedigrees (full information)
· Linebreeding Reports
· Hypothetical Matings
· Female Family
· Improved Features
· Full access
MariekeA schreef:Het staat er tegenwoordig op Paardenfokken onder vermeld hoe vaak een hengst in de Pedigree voorkomt
MariekeA schreef:Gaia, beide had wel leuk geweest... Op kleur en een lijst!