Alles gaat goed tot nu toe... ik weet niet zo zeker of ze 28 april zal bevallen, het lijkt me eerder later. De uier neemt goed vorm aan. Sorry maar ik zit helaas zonder laptop (vorige week gestolen) dus kan soms beperkt reageren.
Nou de juffrouw is niet gehaast. Onze andere merrie zal eerst gaan volgens mij. Starlette is uitgerekend tussen 29 april en 5-6 mei. Dit weekend was ze nog niet klaar om maar iets te proberen. Straks ga ik nog even een kijkje nemen en we mogen dan stilaan waken.
Ik verwacht me ook eigenlijk aan een Adena II Ben is benieuwd... Deze zal hoogstwaarschijnlijk toch te koop komen te staan al dan niet met de moeder erbij.
Eponastable
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-12 07:52
Hier zijn we met de refractometer aan de slag, eergisteren stond hij op 6 gisteren al op 10 dus het zal niet lang meer duren
Zodra hij wat meer uitgegroeid is zal ik extra foto's posten maar momenteel willen we eerst even aankijken wat het geeft, ons mannetje is namelijk niet 100% in orde en we moeten even overleggen met Merelbeke. Hij drinkt goed en zijn behoeftes ook. Loopt momenteel gelukkig rond maar hij heeft blijkbaar verkeerd gelegen in de buik.