Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:yashilha: Hij is zo leuk!! Doen en laten en gewoon dat gezichtje doet het hem. Ik geloof ook dat het met hem goedkomt, hij voelt zich stukken beter als in het begin en vertrouwd mij gelukkig nu ook gewoon! Dus hij laat toe dat ik hem help. Het was erg lastig. Ik heb hem mijn eigen antibiotica gegeven van mijn vorige hengst wat ik nog over had en dat werkte, (wist toevallig hoe ik het moest doseren en waar het voor bestemd was). Gelukkig bewaar ik altijd alles voor zolang het kan en alles komt nog eens van pas zie je wel. Vitaminestoot heb ik hem 2 weken geleden gegeven en hij is ook met gewone regelmaat ontwormd en ben blij dat het allen tesamen al gewerkt heeft. Hij loopt nu 24/7 op de wei en ik voer hem nog veulenbrokjes bij nu en op stal kreeg hij samen met de grote ook slobber bij en soms wat worteltjes/appels/brood en verder kunnen ze op de wei nog hooi eten. Natuurlijk krijgt hij ook snoepjes waar hij dol op is! Dus als je nog voertips hebt zijn ze welkom!
snowdon schreef: