[TI] Komt mijn grote droom dan eindelijk uit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

Re: Komt mijn grote droom dan eindelijk uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:10

Haha puchje komt bekend voor! Bij mij was het wel niet zo erg, ik wou een ruin en sowieso liefst een effen kleur, want die vlekken vond ik eerst toch niet zo :o Maar je raadt het al ben met een bonte merrie thuisgekomen :D

Calanddra, ben benieuwd welke paardjes je al hebt gezien!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:40

TS, ik zou zeggen neem je tijd hiervoor. Er lopen echt onwijs veel gave tinkers rond. Goed doorgereden, brave bomvaste stinkers! Als ik jou was zou ik mezelf een erg stren regime opleggen en dan ook echt alleen bij tinkers gaan kijken die aan al je behoefte voldoet. Hier en daar komen er echt heel erg brave tinkers op de markt voor een niet zo hele dure prijs. Je kan beter even doorsparen en echt DE tinker voor jouw vinden, dan wanneer je wat geld probeerd te besparen enmet en tinker komt te zitten die te veel is voor jowu, qua karaker. Als je eens flink op bokt snuffelt dan kom je ZO VEEL waanzinnige bomproof tinkers tegen. Dus gewoon goed snuffelen en als ik jouw was zou ik gewoon even een berichtje plaatsen hier op bokt bij de advertenties of in je onderschrift. Misschien ook even snuffelen op de stamboek websites bij de aangeboden tinkers. Want als je de tinker voor jouw gevonden hebt, dan heb je echt iets waanzinnigs op stal staan, want tinkers zijn echt super!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 22:20

Bedankt voor je berichtje LecyTinker! Je verwoord eigenlijk precies wat ik ook in gedachte had.

Al moet ik toegeven dat ik het nu wel wat moeilijk vind om te wachten en langer te sparen. Momenteel staat mn leven op zijn kop doordat ik toch mijn huisje uit moet (ivm uitgaan van relatie woonde ik alleen, woonden hier net een halfjaar...). Hierdoor moeten ook mijn geliefde babies (kittens) weg, gisteren is eentje verhuisd naar een bokker en morgen worden mijn 2 mannen opgehaald. Daarbij gaat het veulen morgen ook verhuizen naar haar nieuwe baasje en ben ik vanaf morgen dierloos... Het hele huis moet leeg, spullen moeten binnen een maand verkocht zijn, alles moet geregeld worden...
Ik werk ook nog fulltime en mis al tijden echte ontspanning. Ik had iig altijd nog een reden om naar stal te gaan voor afleiding en mijn kittens zijn er altijd voor me geweest deze periode. En straks heb ik niks meer... ik wil zo graag afleiding, zo graag kunnen ontspannen...

Gelukkig ga ik af en toe in de week nog mee met een stalgenootje, dan mag ik ook rijden op haar bomproof paardje. Ik ben daar ontzettend blij mee, maar het is toch niet hetzelfde als iets van jezelf.

Betere tijden zullen wel komen, maar ik zal nu even door moeten bijten...

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 08:19

je mag ook altijd even wat met Ivy komen doen hoor :j
ze is misschien maar een kleintje, maar ze houd héél erg van knuffelen, geborsteld worden etc.
als ik eens niet zo lekker in m'n vel zit o.i.d. dan is Ivy er echt altijd voor me.
en zo is ze dat voor iedereen.
stuur me maar een berichtje als je eens langs wilt komen.
en dan spreken we gewoon wat af.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 15:09

TS, we zitten een week verder... heb je al iets gevonden op het net? Interessen in een paardje?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 15:16

Door omstandigheden kan ik pas volgende maand een paardje kopen, dus dan wil ik actiever rond gaan kijken :) heb er nu wel eentje op t oog die echt geweldig klinkt. Hoop binnenkort iig te kunnen gaan kijken. Ik wil sowieso niet na 1x kijken kopen, maar sowieso meerdere malen langs gaan en uit proberen plus ze weet van mijn situatie :)

Ik kan echt niet wachten :oo

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 15:18

ohwww. nou zijn we wel heel nieuwsgierig.. vertel!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 23:47

Ik ga zondag voor het eerst kijken, dan zal ik meer vertellen :D Heb er iig onwijs zin in, mijn oog viel telkens weer op hem maar aangezien ik toch pas over een maandje weer een paardje kan kopen niet gereageerd. Uiteindelijk toch gereageerd, ik kon het niet laten :P hij klinkt onwijs leuk en vooral erg geschikt voor mij. Dus zondag gaan we voor het eerst kennismaken :)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 23:51

Jen, als iemand het verdiend, dan ben jij het wel! :D

veel succes en veel plezier zondag! :D

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 05:43

succes jen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 05:53

Jenn, ik ben nou ook heel nieuwsgierig hoor!!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 06:18

Breng je ons op de hoogte als je hem gezien hebt?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 23:41

Ja uiteraard :D morgen is het zover, heb er onwijs veel zin in. Wel vreselijke spierpijn in mn kuiten, gisteren terug naar mijn ouders verhuisd dus bijna alles moest mee naar mn zolderkamer :')

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 23:46

sucses !!!!!!
ben benieuwd wat voor een het is :)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:26

en en ? Hoe was het ?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 17:29

Hij is echt onwijs leuk! We hadden sowieso al afgesproken dat als het zou klikken ik (totdat ik een paardje kan kopen) 1x in de week daarheen ga om wat met hem te doen. Hij is namelijk wel wat eenkennig en zo leren we elkaar al wat kennen. Ik ben ontzettend blij dat ze me deze mogelijkheid geeft, zo leren we elkaar toch al kennen en er zit totaal geen haast achter :) we willen graag beiden de goede beslissing maken.

Het was iig echt een verademing, hij is zo netjes en beleefd, echt een knuffelkont en ohz zo soepel en hij reageert echt super op de kleinste hulpen. Vandaag alleen even gestapt, even kennis maken met elkaar :)

Ik kan niet wachten om hem beter te leren kennen!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:31

nou ben ik wel benieuwd welk paardje het dan is :j
staat hij in de buurt?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 17:33

1,5 uur met t ov :P maar dat heb ik er wel voor over. Ik ga haar zo even mailen en zal dan ook even vragen of ik een fotootje van ons 2 mag plaatsen :)

Het is ook echt een knapperd, gigantische manen en fotogeniek O:)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:43

dus je hebt eigenlijk al bijna een besluit gemaakt?
of ga je er eerst nog een paar keer heen?

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:43

Klinkt goed ! Ben benieuwd naar een foto :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 17:45

Ik vind hem idd ontzettend leuk. Maar zoals ik al vanaf moment 1 heb gezegd wil ik eerst meerdere malen langs. Sowieso kan ik in mei ook pas weer een paardje kopen, daarom had ik ook niet eerder gereageerd op hem :) maar ik kon het echt niet meer laten.

Haar verhaal over hem sprak mij erg aan en mijn verhaal haar ook. Vandaar dat ze me aanbood om totdat ik een paardje zou kunnen kopen ik iig 1x in de week langs ga om hem te leren kennen. We willen beiden niks overhaasten en de juiste beslissing maken :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:48

zou ik ook doen als ik jou was :j

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 17:50

Ik ben dan ook ontzettend blij dat ze me deze kans geeft. Ik wil niet maar 1/2x kijken en dan meteen een beslissing maken :n het is echter niet altijd mogelijk om een paard eerst wat beter te leren kennen. Ze heeft ook geen haast, ze wil enkel een goed huisje en de juiste persoon, anders blijft hij gewoon :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:56

Klinkt goed Jenn!!
Ben blij voor je! :j
Hopelijk koop je hem!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 23:35

Helaas, het gaat niet door ;(

Naar mijn gevoel was de eigenares ook enthousiast, maar kreeg een mailtje dat ze denkt dat we toch niet bij elkaar gaan passen...