Kosteplaatje laten dekken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:12

danamuts schreef:
en voor bijna de helft van bovenstaand bedrag heb ik ook een heel leuk mooi groot paard van 1,5 jaar kunnen kopen. ;)

Ha ha ha ha ha ha!!! Ja, ik weet het, maar ik heb er geen spijt van hoor. Ik heb het er graag voor over gehad, van drachtige merrie tot bijna 1,5 jarige troela die veels te groot werd heb ik een heerlijke tijd gehad! Bovendien was de planning haar zelf te houden, maar helaas een beetje anders gelopen.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:19

GamblersCup schreef:
danamuts schreef:
en voor bijna de helft van bovenstaand bedrag heb ik ook een heel leuk mooi groot paard van 1,5 jaar kunnen kopen. ;)

Ha ha ha ha ha ha!!! Ja, ik weet het, maar ik heb er geen spijt van hoor. Ik heb het er graag voor over gehad, van drachtige merrie tot bijna 1,5 jarige troela die veels te groot werd heb ik een heerlijke tijd gehad! Bovendien was de planning haar zelf te houden, maar helaas een beetje anders gelopen.

gelukkig is ze dan toch goed terecht gekomen.. en ik wil haar niet meer kwijt :D

en voor TS: mocht je je veulen toch moeten verkopen, dan krijg je er A niet veel voor in de huidige markt, (in ieder geval 9 van de 10 keer niet zoveel als wat ze gekost heeft) en B kun je haar wel verkopen?

Lottie84

Re: Kosteplaatje laten dekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 19:22

Ik wil haar niet verkopen, mijn pony is 21, ik wil op deze manier onder andere zorgen dat ik over aan paar jaar nog wat te rijden heb ;) Ik loop al een jaar of 8 met het idee om haar te laten dekken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:22

Ik was als dekgeld 700 euro kwijt en had een scanpakket. Tot 1 oktober net zo vaak scannen als je wilt. E122,50. Stallingsgeld heb ik niet betaald. Ik heb wel de merrie 2 entingen rhino gegeven. Ik was excl lidmaatschapkosten kwpn 900 euro kwijt.
Jaar ervoor heb ik alleen scankosten betaald en geen dekgeld plus helaas op 7 maanden dracht veulen verloren.