Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Christiene schreef:dat gokken wil echt niks zeggen...
hier wel eens de da gehad!! met enten toen dertijd... gewoon zo op het oog..owh die lijkt echt niet drachtig.. en die wel...
die niet drachtige was dus wel drachtig.. en die wel drachtig leek was alleen moddervet..
dat wisten we zelf omdat alles gescand word en geinsemineerd.. maar goed met zon kleine pony gaat dat natuurlijk anders met een of meer hengsten in de kudde. of als je een koopt.
Malouke schreef:Christiene schreef:dat gokken wil echt niks zeggen...
hier wel eens de da gehad!! met enten toen dertijd... gewoon zo op het oog..owh die lijkt echt niet drachtig.. en die wel...
die niet drachtige was dus wel drachtig.. en die wel drachtig leek was alleen moddervet..
dat wisten we zelf omdat alles gescand word en geinsemineerd.. maar goed met zon kleine pony gaat dat natuurlijk anders met een of meer hengsten in de kudde. of als je een koopt.
Ja klopt!
Daarom wordt ze nu woensdag ook gescant/opgevoeld... Dan weet ik tenminste wat me te wachten staat.
Christiene schreef:meestal kunnen ze het wel voelen.. maar wel lastig natuurlijk een kleine merrie.. met een grote arm van een veearts.. die nog op de knieen moet.
Cindy6 schreef:Die van mij is gisteren nog gescant buiten af via de uier maar was niks tezien ze is al 11 maanden en 2 weken drachtig veulen ligt stil vandaag word ze van via de achterkant gescant hier ook een probleem een mini onze veearts komt er niet in met zijn handen dus komt er een andere veearts vrouw scannen vandaag
ben echt benieuwd hij kreeg geen reaktie gisteren meer van het veulen
Cindy6 schreef:Ja doe ik zit tewachten op haar telefoontje ze belt me vandaag het duurt echt zo lang en de pony is het echt zat kan ook zijn dat die lag teslapen maar de veearts twijffelde heel erg vandaar dat er gescant word
volgende week zit ze op maand 12 dus gaat wel lang duren
Cindy6 schreef:Ja idd wachten duurt lang moet straks met 2 kleine kids naar de pony haha dus hopen dat het lukt want ze is heel bang ik vond ook 12 maanden lang vandaar dat ik heb ingegrepen en de veearts heb gebeld