[TI] Vreemd persoon bij tinker gesignaleerd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

oker

Re: Vreemd persoon bij tinker gesignaleerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 09:56

We zijn bezig met een andere schuilstal te maken verderop het grote weiland.
De paardjes worden 's avonds terug gezet bij de schuilstal dus weg van de wijk zeg maar....maar ja het blijft een stuk wat onzekerheid geeft ja. Dus zodra het beter weer is wordt de schuilstal verplaatst en daaromheen een groter bestraat gebied. En dan kunnen de mensen er in ieder geval niet meer bij zonder een heel stuk over het weiland te moeten wat afgezet is. Helaas blijf je vreemde snuiters hebben!
Plannen liggen er al, nu alleen nog beter weer. Kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan!

Er is namelijk nogal wat gedoe rondom de schuilstal waar die nu staat door het waterschap, dus hij moest sowiso verplaatst worden. En nu hebben we hem even aangepast voor onze Tink die erbij staat! Straks een flink stuk groter en veiliger! Kunnen de mensen ze niet treiteren en voeren. En verder weg van de wijk.

Wij gaan er zelf ook 's avonds later nog naar toe, maar wel vanaf de kant waar de hekken staan dus de beeweg zeg maar.

@ TinkerMarley: Ik zal je even pben voor telefoonnr als je dat goed vind?
Mocht er dan iets zijn kan je me bellen!

Hopelijk blijft het bij kijken en foto's maken...je moet er toch niet aan denken he....pffff.

TinkerMarley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 11:03

Dan heb ik jullie gisterenavond vast zien en horen timmeren of niet?, liep de laatste rondje met mn doggie,stond auto met lichten aan;).. dan waren dan jullie vast en zeker, heb nog staan kijken want je weet het nooit daar in het donker idd op de beeweg toch?.. stond zelf aan de wijk kant:)..

Maare beter inderdaad joh!, geeft weer wat meer zekerheid!, geloof ook niet dat er dan nog lui zijn die over een hek springen ( in het donker savonds) en dan nog over hindernissen heen springen om bij de paardjes te komen hihi, maargoed je weet het niet want als ze iets willen hebben dan komen ze er ook wel bij, maar dat is echt overal, zelfs met beveiliging van paar 1000 euro, zag ik laatst op tv wel weer:)..

Jep heb je berichtje gehad hoor! en ik bel of smsje zowieso als er iets is waar ik mn twijfels over heb, of zekerheid over wil hebben:).
Wie weet kennen we elkaar wel hoor! hahaha..
wereld is idd klein!.

Nou succes met de verbouwing van de schuilplaats hihi..

Groetiess

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:55

He wat naar van die vreemde man , hopelijk een onschuldige actie geweest.

Hij stond er daarstraks relaxed bij toen ik met mn kleine aan de wandel was..

MukiwaCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 21:22

hé hé vervelend zeg :(:)
wij hebben zo'n problemen niet omdat we de paarden privee hebben staan, maar ook daar komen weer andere mensen dus je weet maar nooit !

zelf fotografeer ik veel en zelfs ik maak wel eens een paar foto's van paarden in een weiland.
misschien toch een hobby fotograaf ofzo.