Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellen_ds2 schreef:@Wilawander: Ik hoor van iedereen dat je inderdaad beter geen veulen kan fokken maar er best gewoon ergens een koopt... Maar ik wil echt graag een veulen van deze merrie! En bovendien fokt de meerderheid van de mensen die mij dat advies geeft ook zelf veulens, dus waarschijnlijk kennen jullie het gevoel welHet zou ook zeker niet mijn bedoeling zijn om het veulentje ooit te verkopen, dus maakt het voor mij persoonlijk niet zoveel uit als er geen papieren zouden bij zitten...
@Pammes: ik had inderdaad al eens bij de Gelderse hengsten gekeken, die Olivier zegt me wel wat maar is hier jammer genoeg niet beschikbaartoch bedankt voor het advies!
_Patricia schreef:@ Keona, 1 van de ouders hoeft geen schimmel te zijn om schimmels door te fokken. Mijn schimmel is van Verdi, zit geen schimmel in. Zijn moeder is bruin en een nakomeling van Lasino, die ook bruin is. Er zit dus nergens schimmel kleur in zowel bij de vader als moeder.
Een Gelderse lijkt me inderdaad geschikt voor jouw merrie, geven over het algemeen veel body door.