Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fenna142 schreef:Sorry voor alle mensen die boos worden of de haren over eind gaan staan, bij de uitspraak van mij met dat een paard ietse expres doet om jou te stangen. Niet goed van mij. En vooral niet goed in woorden uitgedrukt
InezFlip schreef:Toen ik mijn shet kocht mocht die een aantal dagen laten van mij de worst al in! Nu ben ik super blij met hem. Ik merk alleen wel dat ik hem soms totaal niet bergrijp en de vertrouwensband ook nog niet 100% is. Maar dat geeft toch niet? Ik zou het nog even de tijd geven!
quartel schreef:Mijn nerkharen gaan ook overeind staan.......maar dan van de reacties die je hier krijgt![]()
Volg gewoon lekker je gevoel........jij moet er mee leven en de rest gaat het geen donder aan
Kentaro schreef:Je moet het inderdaad zelf beslissen!
Maar ik vind een jaar toch wel echt een hele lange tijd dat je het de kans hebt gegeven!
Ik weet uit ervaring hoe ontzettend leuk het kan zijn en hoe je er van kunt genieten om ermee samen te zijn!
En tuurlijk staat een shet bekend om zijn 'streken', maar geloof me, de een is niet te vergelijken met een ander!!