ik vind Dunitwhitsexyleggs en sexy and I know it het leukst... ben blij dat ik niet zelf hoef te bedenken ben er zo slecht in.
Lizzy1986
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-12 13:40
Ondertussen is mijn merrie gisteren avond beginnen kegelen. Dus het gaat niet lang meer duren! Sommige zeggen binnen 24-48u, maar ik hoor ook mensen zeggen dat het tot een week kan duren.
Spannend!
Iedereen in ieder geval bedankt voor de leuke tips!
damn... ik ben zo nieuwsgierig wat je gaat kiezen.
Lizzy1986
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-12 12:25
Ondertussen is ze 342 dagen zwanger. En het veulen laat nog steeds op zich wachten... Hoelang kan zo een zwangerschap duren? De dagen duren lang als je aftelt .
Ik heb nog steeds geen beslissing voor een naam. Ik ga wachten tot ik het veulen zie, en dan kies ik een naam die er het beste bij past .
Sommige zeggen dat het langer duurt bij een hengst. We zullen het pas weten als het zover is. Voorlopig heeft ze nog geen kegels, maar haar uier is sterk gezwollen de laatste dagen. Ben benieuwd! Ik hoop dat ze mij geen weken meer laat wachten !
Goed nieuws! Gisterenavond om 11u is mijn merrie veulentje geboren! Merrie was niet onrustig, was eigenlijk niets aan te merken. 1u later was het er . Ze is super gezond. Moeder en dochter stellen het super. Dat is het belangrijkste. In overleg met vrienden en familie is haar roepnaam: *Missy*. Volledige naam zal zijn: Miss Hollywood Dun Great