Ik hoop ook dat het snel komt nu, stress begint een beetje toe te slaan, maar voorlopig staat ze nog op haar gemakje te eten, denk niet dat het voor vannacht zal zijn
Spannend! Show je het veulentje even als het geboren is? ik ben toch wel erg benieuwd
Vithou
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-12 17:08
Dankje, en ja ik duik er vroeg in vanavond, kon wel eens een kort nachtje worden haha! Als het vannacht komt is het een schrikkeljaarveulen, als het morgennacht komt is het op mijn verjaardag. Allebei speciaal dus
En uiteraard show ik het veulie!
Flynn00
Geplaatst: 28-02-12 17:08
woow wat spannnend ik zou helemaal gek worden van het wachten!! ik hoop dat het veulentje knap wordt, maar dat moet toh wel met zo'n moeder
Jeej! Hier kan ik wat meer foto's zien ze is superknap! Ik kom snel kijken. Succes vandaag op school, dat je de ogen maar open mag houden Leuk dat Ulke er weer een halfzusje bij heeft!
Hardstikke mooi, gefeliciteerd! Mijn merrie is ook drachtig van Wimer en officieel morgen uitgerekend. Zie alleen maar grote veulens van Wimer voorbij komen dus ik ben benieuwd wat er bij ons uit de brievenbus komt.....