Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
toen ben ik begonnen met paardrijden, ongeveer 6 jaar later kreeg ik de haflinger van mijn nichtje (naam Marnix btw), ik heb hem een jaar (precies 1 jaar) gehad, hij overleed aan ouderdom. Daarna heb ik een haflinger gekocht, Angel. Ik heb haar nu iets langer dan een half jaar
Heb haar meteen helemaal verzorgd & achter een half jaar ook zadelmak beginnen maken, ze was lui, koppig, ... Maar ik was zo verliefd op haar! En als de klik er is, of het nu om een haflinger gaat of een ander paard, dan maakt het uiterlijk me helemaal niets uit! Haar karakter is nu veranderd, open, deugniet, maar doet alles voor je, actief, oooooooooooooooh, jaja haflingers aan de top hoor!
Vooor haar, zei ik altijd, een haflinger wil ik niet, wat een vergissing! :p

& ik ben er heel erg trots op hoor!

) dus ik heb haar gekocht. Dat liep uiteindelijk mis en na iets meer dan een jaar is zij weer weg gegaan. Nu sinds augustus weer een haflinger, ik hoef niet anders meer!
... en dan zien we wel weer.
mijn verzorg haf was 18 dat ik er kwam dus heb het niet mee gemaakt maar nu zit ze in een midlife crisis