Maar op het eerste gezicht zien ze er in mijn ogen goed uit, flinke vacht en die rechter had best een buikje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Delphi schreef:Meiden waar zijn jullie aan begonnen??? Wat vinden jullie ouders hier van?
Zijn de ponies dan ook daadwerkelijk overgeschreven op jullie naam? Wie heeft ze papieren en weten jullie de chipnummers als ze überhaupt al gechipt zijn? Want zo nee, dan kan die man dat wel zeggen maar dan is er totaal niet te bewijzen dan ze van jullie zijn (wat ze dan ook helemaal niet zijn).
En in hoeverre hebben jullie er verstand van? Want ze zien er helemaal niet verwaarloosd uit. Shetlanders in hun wintervacht kunnen er nog al verwildert uit zien. Dagelijks goed poetsen is totaal niet nodig. Ik poets juist met het koude weer van afgelopen tijd onze shetlanders niet dagelijks. Ik doe enkel de hoefjes en de manen.
En die schuurplekken lijken mij gewoon (kleur) aftekeningen? Wat bedoel je met olifantenhuid?
AnoukWelsh schreef:Hallo,
Aangezien het dus een ingewikkeld verhaal is zal ik het proberen kort uit te leggen.
We gaan van de week foto's maken zodat jullie zien hoe het eraan toe gaat.
Het gaat beter sinds dat wij ze hebben gekregen, wij borstelen ze elke dag en we geven een voerschepje per dag. Die man komt nooit meer. We hebben hem gebeld want Laeticia's vader heeft via via aan het telefoonnummer kunnen komen. Het enige wat de man zei was dat hij ze aan ons heeft gegeven en dat wij er verantwoordelijk voor zijn. En dat de grond waar ze op staan nog wel van hem is, alleen de beesjes niet.
Ingewikkeld, maar wij zijn dus de baasjes. Ik snap dat jullie het niet echt begrijpen want ik snap het soms ook niet. Maar wij zijn de baasjes, vandaar dat wij ze ook eten geven. We proberen zo vaak mogelijk de stal schoon te maken. Foto's volgen!
Alvast bedankt, en we willen niet echt dressuur rijden ofiets maar gewoon buiten met ze stappen/draven. Ik ben 1.52 en Laeticia 1.56, en ik weeg 44 kg en laeticia 47kg....
De pony's zijn best wel groot voor een shet.
AnoukWelsh schreef:Ik heb een eigen pony ja,