Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joshua schreef:Ik bedeol dat toen ik eerder nog wel eens met een merrie showde kreeg ik vaak te horen van dat is een dochter van deze hengst en een kleindochter van die hengst. De moederlijn werd helemaal buiten beschouwing gelaten en dat lees je wel vaker.
Stel je voor mijn A merrie welsh is een Llwynian Flash uit een dochter van Brierwood Rocket en Synod Summers dream.Vaak lees je dan van deze merrie is gefokt Flash X Rocket.Heel vaak word de verdere merrielijn niet een besproken.
Anna42"]
[quote="joshua schreef:Ik bedeol dat toen ik eerder nog wel eens met een merrie showde kreeg ik vaak te horen van dat is een dochter van deze hengst en een kleindochter van die hengst. De moederlijn werd helemaal buiten beschouwing gelaten en dat lees je wel vaker.
Stel je voor mijn A merrie welsh is een Llwynian Flash uit een dochter van Brierwood Rocket en Synod Summers dream.Vaak lees je dan van deze merrie is gefokt Flash X Rocket.Heel vaak word de verdere merrielijn niet een besproken.
sarabande"]
[quote="Anna42"][quote="joshua schreef:Ik bedeol dat toen ik eerder nog wel eens met een merrie showde kreeg ik vaak te horen van dat is een dochter van deze hengst en een kleindochter van die hengst. De moederlijn werd helemaal buiten beschouwing gelaten en dat lees je wel vaker.