bello2005 schreef:alani,
reken je maar uit gemiddeld 200 euro per maand , excl voer 100euro per maand dan zit je al op 7200euro voor 2 jaar alleen stalling en voer, dierenarts ,hoefsmid, dingen die aan geschaft moesten worden, extra dingen zoals snoepjes, appels, worstels noem maar op.
nee hur, autos kosten lang niet zo veel geld.. ik heb zo mijn monteurs waar ik alleen de onderdelen hoef te betalen en dat krijg ik ook nog eens met korting;)
voor mijn auto ben ik op 2 jaar tijd gemiddeld 1000 euro kwijt.
en ik heb 2 autos dus dan zal het 2000 euro zijn voor 2 jaar, aan onderhoud dan.
zonder de benzine erbij geteld wanneer ik de benzine er bij tel kom ik uit op gemiddeld 10.000 euro
en dat is dan voor 2 autos dus dan zou het ongeveer 5000 euro zijn.
ik rij ontiegeliek veel, dus ik ben gemiddels 100 euro per week kwijt aan alleen benzine.
Sinds wanneer betaal je 200 euries per maand voor opfok? Ingeval van TS zeker niet omdat zij een heel lieve buur heeft. Gemiddeld rekenen opfokkers € 1.500 per jaar/per jaarling.
En dingen die je aanschaft horen niet bij je jaarling. Appels en snoepjes krijgen mijn jonge paarden niet, krijg je etterbakken van.
Dan volledig off topic. Als je een auto koopt die niet voldoet aan de koopovereenkomst en waar je binnen de garantie meer mee stilstaat dan mee rijdt. Er tig reparaties aangedaan moeten worden die weliswaar binnen de garantie uitgevoerd worden, maar wel de verzekering en belasting voor betaald. En vervolgens een advocaat in de arm moet nemen om de koopovereenkomst te ontbinden. Nou dan heb je niks aan een handig monteurtje. Dan heb je gewoon een dramabak gekocht. Dus had ik liever een leuke jaarling gekocht. Sterker nog ik had er wel een paar kunnen kopen.