Informatie over een fjord

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

OnlyFroukje

Re: Informatie over een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 19:58

Komt goed, hahaha, die gaat wel werken hoor. Zijn nu voor het beleren bezig voor de kar, willen we door een erkend iemand laten doen. Dus werken zal ze;)

0kayleigh0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:02

leuke fjord heb je gekocht! die gaat lekker mogen werken :D

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:03

Ja het is beter ze aan t werk te zetten en slanker te houden dan wat ze nu is, met dit soort rassen heb je al erg snel dat ze van bijna niks dik worden.

Veel plezier en succes ermee.

Lisa_vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:09

Daar hebben we Tanja! Wat leuk dat ze zo nog te volgen is. Mooie donkere merrie vindt ik haar!!
En super leuk dat ze nu ook nog aan het werk mag!

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:15

Ragdollcat schreef:
Wat een dikke fjord hahaha, mag je wel ermee aan de slag gaan.

haha nou van de foto te zien vind ik dat dikke juist wel weer meevallen...:= ze ziet er als onbespierde eigenlijk goed uit!
Maar jeetje, even wennen met die manen zo lang hahaha...heel benieuwd hoe ze er straks uit ziet onder het zadel.

Is Tanja ooit eigenlijk beleerd voor de wagen?

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 10:55

Nee dat is haar nooit geleerd, vandaar dat ik aan het kijken ben naar iemand die dat echt kan. Die manen tjsa ben al aan het denken hoe ik dat moet oplossen hahah! En verder is ze een luchtkijker als je er op zit dus dat wil ik nog wel even anders leren maar tis wel een schat hoor. Morgen komt de dierenarts naar der toe, ze hadden gezegt dat ze altijd de enting hadden gehad elk jaar. Alleen ik ben bij die veearts info gaan vragen. omdat er niks in het boekje stond. Wat bleek had de entingen vanaf 2007 niet meer gehad dus morgen krijgt ze die gelijk. Zodat alles weer netjes geregeld is. Want wil er niet meer kwijt hoor tis echt een schatje! En voor het karretje komt wel als ze er zin in heeft, en ik iemand heb gevonden die het haar echt goed kan leren:)
En anders niet. Tis geen moeten hoor. Want ja wil niet te veel van der vragen. En heb nu ook al om het luchtkijken tegen te gaan een bij teugel gekocht, zodat ze daar ook vanaf komt, want dat vind ik nooit heel mooi. Maar wat je ook doet. De lucht vind ze geweldig! hahaha

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:48

Bart van den Berg beleert ook paarden aangespannen. Kun je meteen haar familieleden bekijken!!
www.bvandenberg.nl