Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NenaC schreef:de meeste hengsten scoren redlejik geloof ik, enkel ampere, maestro en zizi top bij dressuur en andiamo, carambole, clinton, singapore en zürich scoren dan minder. Maar met deze betrouwbaarheid kan dat nog veranderen. Hoewel ik niet weet hoeveel nakomelingen deze hengsten nog gaan krijgen.
fokfanaat schreef:ik denk niet dat er nog meer rontgenfoto's beoordeeld gaan worden voor deze hengsten, denk dat dit cijfer zo blijft
Sizzle schreef:fokfanaat schreef:ik denk niet dat er nog meer rontgenfoto's beoordeeld gaan worden voor deze hengsten, denk dat dit cijfer zo blijft
Zou het niet zo zijn dat ze vanaf nu elke nieuwe PROK beoordeling die gedaan is meenemen?
Indien niet dan zou dat imo weggooien zijn van data die zo voor niets van je fokkers krijgt, sterker nog, ze krijgen er zelfs nog geld voor.
fokfanaat schreef:maar de vraag is dus, waarop de schaal (met 100 als gemiddelde) staat aanleg voor OC(d) links of rechts
dus is 107 een goede of slechte score