Ibbel schreef:Als je merrie nog steeds gewoon regelmatig hengstig wordt is de kans vrij klein dat ze drachtig is. Ja, dat gebeurt ook wel eens, maar én gaan liggen voor een mini-Shet én dan ook nog steeds hengstig zijn, is een dusdanige kleine kans dat het niet erg aannemelijk is dat je merrie drachtig is.
Neemt niet weg dat scheiden en/of castratie wel veiliger is, maar ik zou me nou niet meteen druk gaan maken.
Ja dat vroeg ik me nou ook af, want ze is nog regelmatig hengstig, alleen word ze dus totaal niet hengstig van de mini maar alleen van grote paarden...als hij ook wat bij haar doet trekt ze er niet zoveel van aan.
Maar dat neemt niet weg dat het wel mogelijk kan zijn dus. Want ik dacht eerst van mjaa ze is gwn dik want ze had ong 6 weken niks gedaan omdat dr zadel niet goed was, maar ze kreeg wel 3x per dag een kilo biks...dus mijn eerste bednkingen waren dus ze is gewoon te dik en dat lijkt mij ook het meest logisch, maar dan is er natuurlijk ook nog de kans dat ze dalijk drachtig is van t hengstje, maar wilde wel eerst ff weten of dat wel mogelijk is... wel dus

dus het is even afwachten...