Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
EliseXJoelle schreef:Geen last van. Zomer of Winter hij is even eigewijs. Het is ook opvoeding denk ik, als jij vanaf het begin laat merken wat wel en niet kan, weten ze dat donders goed hoor!

EliseXJoelle schreef:Geen last van. Zomer of Winter hij is even eigewijs. Het is ook opvoeding denk ik, als jij vanaf het begin laat merken wat wel en niet kan, weten ze dat donders goed hoor!![]()
Die van mij dramt wel vaak door als hij moet stilstaan, dikje op zijn kont en meneer staat stil(tikje is normaal dat ze voorwaartser moeten en actiever achterhand gebruik)
) en zo gauw het wat kouder begint te worden gaat er een knopje om en is ie niet meer te houden. En ja mijn haf is fatsoenlijk opgevoed en tijdens de bosritten wanneer zijn uitbarstingen het ergst zijn ben ik altijd streng en consequent. Mijn haf wordt al weer 11 en zolangs ik haar heb is dit al zo. Is denk ik gewoon een stukje dat bij mijn hafje hoort. Ik vind het ook niet zo erg, maar wel opvallend dat zoveel hafjes hier last van hebben.