Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Die kan je zo aankijken als een bang kleutertje, maar ook erg guitig soms
. Da's vast waarom ik zo dol op dat ventje ben
. Ik spons nu niet meer aan hem hoor, t'is hier nu aan het sneeuwen en zou hem nu echt niet nat maken. Gisterenavond de fjord en hem hun waterdichte gevoerde deken opgelegd en de schilfertjes borstelen we wel flink uit dan!
. Het spul werkt wel heel ontsmettend. Ik gebruik er altijd van die hele dunne enge chirurgenhandschoentjes bij. Je moet het ook behoorlijk verdunnen hè. Biotex groen helpt ook wel goed maar niet tegen bijvoorbeeld luizen of schurft. Door veel wassen ontvet je de huid misschien ook teveel, althans dat zei mijn DA. Maar de sokken worden wèl heel mooi wit...voor zo lang het duurt! Soxje schreef:Heb jij je paardjes buiten staan dan Sonja? Sox staat nu veel op stal dus doe ik de deken alleen maar om als het echt heel koud wordt. Alle paarden hebben dekens om behalve Sox geloof ik... Als ze buiten zou staan 's-nachts zou ik de deken er ook zeker opleggen.
, Spix'je woont buiten nu zonder schuilstal samen met z'n fjordenvriendje. Anders zou ik hem geen deken omdoen. De wind en de regen zorgde er echter voor dat ik 'm een paar keer s'morgen aantrof inelkaar gedoken en duidelijk koud ... heb 'm dan maar een deken omgedaan. Tinkje staat er nu veel vrolijker bij Citaat:je bent zeker niet de enige met een mokloze tinker hoor, gelukkig niet
Ik denk dat Meagan de enige Tinker is die mok krijgt als ik haar met blubberbenen laat staan. Als ik het zo lees, laat bijna iedereen de blubberbenen opdrogen om mok te voorkomen. Als ik dat doe, krijgt ze juist mok. Was ik de benen helemaal als ze zo blubberig zijn, dan krijgt ze geen mok.