Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anita45 schreef:Ik heb in mijn Fjordenbestand welgeteld 3 Fjorden van 1.55 staan, 2 ruinen en 1 merrie. De merrie is een dochter van Manus. De ene ruin is een kleinzoon van hem en de andere ruin is een hulpboeker waarvan de ouders niet bekend zijn maar qua leeftijd kan dit zeker Manus niet zijn.
xApple schreef:Anita45 schreef:Levensnr. van Esprit is 20080049. Ze is in Epe naar de keuring geweest en behaalde daar een C-premie met 28 pnt.
Bedankt !!
Bella schreef:Dan heb ik haar inderdaad daar gezien en hebben we er foto's van gemaakt (maakten toen van allemaal foto's). Kan me haar nog wel herinneren als een mega-veulenerg paardachtig.
@Anita: Zit ik me net te bedenken, is die hulpboekruin die ruin die eens in Rolde op de keuring geweest is? De Havstad x Havstad?! (erg mooi aansprekend dier qua exterieur)
Anita45 schreef:Ik heb in mijn Fjordenbestand welgeteld 3 Fjorden van 1.55 staan, 2 ruinen en 1 merrie. De merrie is een dochter van Manus. De ene ruin is een kleinzoon van hem en de andere ruin is een hulpboeker waarvan de ouders niet bekend zijn maar qua leeftijd kan dit zeker Manus niet zijn.