Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miekie74 schreef:Dat is toch heerlijk? Een beetje dagdromen over de dag dat je ooit een eigen pony of paard kunt kopen. Dat deed ik vroeger ook. En ik heb er heel wat gehad, waaronder 3 Fjorden en een Fjordenveulen. Dus lekker blijven dromen, wie weet komen ze ooit uit.
Ik ging vroeger trouwens alle dorpen in de omgeving af, met de vraag: "Is die pony van u?" en als ze ja zeiden: "Mag ik hem verzorgen?" Ik kreeg heel vaak nee als antwoord, maar ook een enkele keer ja.
elisedcl schreef:jah je hebt wel gelijk. Ik ga dat zo snel mogelijk in orde brengen. Maar je wat moet ik dan zeggen bel me ofzo, ik kan ze tog moeilijk men nummer geven
elisedcl schreef:jah je hebt wel gelijk. Ik ga dat zo snel mogelijk in orde brengen. Maar je wat moet ik dan zeggen bel me ofzo, ik kan ze tog moeilijk men nummer geven
mika11 schreef:elisedcl schreef:jah je hebt wel gelijk. Ik ga dat zo snel mogelijk in orde brengen. Maar je wat moet ik dan zeggen bel me ofzo, ik kan ze tog moeilijk men nummer geven
Je kan schrijven waarom je hun pony zo leuk vindt, dat je het leuk vindt om te poetsen en verzorgen.
Maar het is makkelijker om gewoon thuis bij hun aan te bellen, dan zien die mensen jou meteen.
Dan weten ze meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben, zeg maar!
Gewoon doen, dan kun je binnenkort hier in het topic vermelden, hoe het gegaan is!
elisedcl schreef:het probleem is ook dat ik niet weet of het mag van mij ouders.
ps jullie zijn allemaal zo geweldig dat julllie mij willen helpen, ik aprecieer dat echt wel xx
elisedcl schreef:ok, ik zal zeker blijven dromen en ik zoek al mega lang een verzorgfjordje bij ons in de buurt is er 1, maar ik kan tog zomaar niet moeilijk op die mensen afstappen en vragen of ik hun fjord mag verzorgen?